Lorentzson

Alla inlägg den 14 januari 2014

Av Linda Lorentzson - 14 januari 2014 20:52

Läget med alla stalkers? ;)

Själv är det inte 100 här :/.. Inne på min 3dje vecka som sjuk :/.. Blev frisk i 2 dagar sen var det igång igen... Och denna hostan typ "dödar" mig :(
Varit dunder kass i förkylning hela jävla tiden.. Rösen försvann sen bröt allt.. Och hur jag ska bli frisk vet jag inte ?! Dock har jag haft sjukt svårt att sova på senaste tiden.. Sen börja jag sova hos älskling och nu när jag sovit där så länge så har jag ÄCKLIGT svårt att somna utan honom :( somnar inte förrens 4-5 på morgonen och sen upp 7 för att dra till skolan :/.
Trött är bara förnamnet när man sitter där på lektionerna :/.. Just nu går jag min kran utbildning och det är BARA att sitta & lyssna :O PAIN! Vi alla sitter sovandes hahah... Men men.. Fick tillsägelse idag att köpa järn tabletter för så trött jag är, är inte normalt tydligen?! .. Har även varit hos BM idag & tagit prover osv .. Inväntar svar på dom andra ... Och imorgon blir det läkaren så dom kan ge mig något för denna sjukdom :/.. (Halsen,näsan) :P

Sen på måndag har jag ny tid hos barnmorskan då vi ska byta preventiv medel för jag inte får gå på P piller längre ?! :O .. Aja, blir nog bra ska vi se :) hjärtat följde med mig <3

Och nu ikväll har man suttit i soffan och bara tagit det lugnt med daddy .. Lite tv & spel :) nu ligger jag här i soffan & funderar på att gå ner & lägga mig faktiskt ? :) chockat eller ;)?

Jag saknar mitt hjärta sjukt mycket & vill egentligen att han ska ligga här hos mig nu & bara gosa in sig... Men han är och jobbar så inget att göra :)




Nej vi hörs senare eller imorgon :)
Hoppas alla har det bra & en mysig tisdags kväll :)



Aww min älskling kan göra en glad & få en att le när han är långt borta ifrån mig <3 kärlek till dig min bästa <33

<3

Denna bilden stämmer delux!;)


We love it!

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards