Lorentzson

Alla inlägg den 15 januari 2014

Av Linda Lorentzson - 15 januari 2014 23:28

Behöver i ert liv :) & det är fan i mig KÄRLEK!!!<33 det är den bästa känslan som finns!!! Att få vara lycklig & må bra!! Tänk er att EN person kan göra er så glad & få en så varm i kroppen och bara utstråla lycka <3

Där finns sååå många människor som verkligen HATAR att jag & A är tsm & att se oss lyckliga :) men allt handlar egentligen bara om avundsjuka & det får ni vara hur mycket som helst :) för det är ingen som kan ändra min åsikt om honom eller mina feelings liksom ;) ... Sen får ni skratta huuuur mycket ni än vill ... Men den människan är fan helt jävla underbar så FUCK OFF :-)


Finaste <3

;)

Sååå... Glöm inte ge personen ni tycker om eller älskar väldigt mycket Kärlek!!!!! <3

Annars har dagen bestått av skolan-läkare-apotek-vila ..... Och självklart träffat honey ..

Imorgon kör jag till skolan på EM & gör mitt prov .. Sen hem & vila igen :/

Fått någon medicin med morfin så får ju inte köra på den :O men måste man så måste man :))


Ha det fint everybody :)


Godnatt ! Puss <3

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards