Lorentzson

Alla inlägg under juli 2010

Av Linda Lorentzson - 15 juli 2010 10:25

Leedig today :) bara ta det lugnt och sen följa med Emely för hon ska köpa ny mobiiiiiiil =D jiippiii!



hörs!

Av Linda Lorentzson - 14 juli 2010 07:05

hej!


så nu är man fitt for fight :) kör till jobb halv 8 så om ni ska ha tag i mig så skicka sms för jag kan ikke svara på samtal när jag jobbar! så nu ska jag köra om 25 minuter :) ha en bra dag :) och glöm inte om ni ska på resa eller något så kör inom statoil och handla kaffe =)

Av Linda Lorentzson - 13 juli 2010 17:52

dagen på jobbet är avklarad :)  var iofs bara utbildning, men jag ska säga er att det var jobbigt bara de :| , tålamod är människans bästa vän under tiden =) =) .

imorgon börjar man kl 8.00 till någon gång vid lunch eller efter =) .


nu blir  det film! jätte trötter idag :/ . puss <3

Av Linda Lorentzson - 12 juli 2010 10:56

Godmorgon !


Väärmen är sjukligt jobbiiig :O . det är alltså 32 grader ute om inte MER! och detta tar kål på en, men tänk samtidigt så är detta sån värme man har i utlandet så rätt skönt ... men när man är i spanien eller något så är det en helt annan luft och annan sol.. mycket skönare ! så nästa år får det bli spanien igen, eller USA om nu bror ska dit :) :) . imorgon är det utbildning på jobbet :) ska bli skooj faktiskt.. sen får vi se hur det blir med resten av veckan, vad vi ska lära oss och hit & dit..  vi måste ju börja gå med en chef först som visar oss och lär oss :) men det ska nog gå bra. !

snart kommer nog jörgen för han är och kollar efter sånt myggnät i malmö, eftersom vi har riktigt mycket ollonborrar här hemma :O och jag har fett med panik .. ikke att jag vill ha dom här inne när jag sover?!  :S .


inatt var jag med alexandra :) satt hemma hos henne och sen tänkte vi "va fan, bada hade inte suttit fel" så vi drog hem till mig och hämtade min bikini :) och sen fråga vi viktor om han ville med och bada :P och det ville han, så vi drog till lomma vid 12 och badade.. skönt skönt.. henke och emely skulle kommit dit men dom palla inte sen så dom stanna hemma.. efter vi badat så drog vi till lund där viktor handla gottis :P .. sen somnade jag =O  . sov nog i 1 timme eller ngt.. så vakna jag på mc donalds så beställde vi glass =D . sen hemåt.. !!!



Neeej, har ingen ork till att skriva mer! vamt & hjävligt

 Puss

Av Linda Lorentzson - 9 juli 2010 22:43

Mamma - jaaa såå skönt det kommer bli med jobb nu :)  häärligt..

och jaa förlovade 1år ... tiden har gått riktigt riiiktigt fort.. men ändå fortfarande lycklig och mår bra :)  , 2 år 7 månader, underbart :) och jag är sååå glad att du eller ni alla fiinns här för mig/oss. <3 kärlek till eR! 


ikväll har vi hampus på besök och han ska sova hos oss :) mysigt.. vi ska snart dra oss hem till oss och kolla en film :) .  ,skriver mer imorgon :) puss på er!

Av Linda Lorentzson - 9 juli 2010 15:06

har bara en sak att säga : LINDA ÄR INTE ARBETSLÖS LÄNGRE! sug på den!

Av Linda Lorentzson - 9 juli 2010 11:07

Haaaaj!


allt bra med er? för mig är det dunder bra =)

för jag ska till statoil på möte IGEN    och det brukar man inte gå på om det inte är något bra :) men vi får la se :) :) . och OM man får ett neej så ska man köra lastbil nästa vecka =D ..börjar gåå uppåt med allt detta.. men men. allt kan ju vända på en 5 öring men håller tummarna ... hihi..


neeej nu blir det duschen och sen fixfix :)




Puss! SeeeeeeS

Av Linda Lorentzson - 7 juli 2010 11:12

Att du bara ens orkar att göra detta!? :S

 

 

 

Ska iväg ikväll med älskling :) ska till Annica & Andreas .. käka lite maud där och snacka en massa väl =)  . om ni vill något så hör av er :) puss !!

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards