Lorentzson

Alla inlägg under april 2010

Av Linda Lorentzson - 6 april 2010 23:21

jag är så jävla trött på folks jävla skit snack faktiskt...


om man säger en sak, och bestämmer en tid? VARFÖR I HELVETE ÄR INTE PERSONERNA DÄR Då?.. och sticker man där ifrån innan så kan man väl skicka iväg ett sms om att  ... jag drar dit eller dit... men inte ens det kan man!!  och jaa jag vet att du läser min blogg så varsegod och spring o berätta.. skynda skynda ;) . får ju inte missa ngt..


och om någon som läser min blogg kan hitta ngt där det handlar om en pedofil så snälla SKRIV TILL MIG DÅ! för tydligen så har jag skrivit ut det om min killkompis? humm.. skumt att jag hade skrivit det och nämnt hans NAMN och ändå gå o va vän med honom? tss.. ahha skaffa er ett liv och lägg ner er så kallade " jag kan förstöra " .. för ni klarar det aldrig!



trött på dig!

Av Linda Lorentzson - 5 april 2010 17:26

Tjallooj :) .

 

helgen : 

 

Fredags : hände inte så mycket den dagen =) . mer än att vi alla NJÖT av en speciell sak =P . och än idag är det riktigt jävla skönt.. hih .. kunde bara varat längre :( . suck.. sen åkte jag till hbg strippen med Alexandra&Emely.. sen körde vi hem någon gång vid 12 tiden? för vi skulle ju upp halv 5 för att åka till Elmia :)

 

Lördags : Åkte till Elmia med älskling, Bg, Rebecca där vi då träffa på allt annat folk :) .

så vi var där hela dagen .. kom hem runt 10 tiden? då jag&älsk åkte till mina föräldrar för att hjälpa dom med ngt .. seeeen blev det hem och bara lägga sig i sängen =) . wiiie...

 

Söndags: Gjorde inte så mycker mer än att umgicks med Alexandra Angeliiiin :) min krokko :P .. och helt ärligt så kommer jag inte ihååg vad som hände igår? :O .. iiii ...

REFRESH ? (stavning) ...

 

IDAG : .. träffa alexandra och så stack vi till pang, där vi handla linser till mig ;)  helt svarta :P SÅ JÄVLA FETA =P . sen gick vi till mama rosa och snacka med dom lite, och alex käka :) sen träffa vi Linus, så drog vi till sandby och spela lite =) . där  vi då träffa Bobby, Bg, Marcus, Björn... så nu ligger jag hemma i sängen och Linus sitter bredvid och försöker fatta vad jag skriver :)  men som sagt, han e lite trög ni som inte känner honom ;P hahaha! SKämta.. neej nu ska jag äta middag :) Cyaa bitches.. hejhej

Av Linda Lorentzson - 4 april 2010 11:25

Skönt att vakna lite senare för en gångs skulle :) .. annars har jag och älskling gått o lagt oss vid 10 tiden på kvällen o varit uppe kl 8 :P men fyfasiken vad trötta vi var efter elmia igår .. :) så nu e vi vakna men ändå trött pga att vi sovit för länge .. :) hahah...


varför är vissa människor så jävla BLÅÖGDA? =O någon som kan svara på den frågan? .


Idag har vi inget planerat mer än att vi ska på teori kl 18.00 - 20.00 .. men efter det? vad händer då? :P .. kanske utgång med bror& några till? =D nice isf..


Hoppas på att jag träffar dig någon gång idag iaf!

Av Linda Lorentzson - 3 april 2010 00:25

nu ska vi sova.. jag ska krypa ner hos älsklingen och mysa satan, för sen ringer kl 04,30 =O .. ahhh... inte trött .. :( men det kommer blii BALL SOM FAN IMORGON! ELMIIIIIAAAAA =D



c ya

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards