Lorentzson

Direktlänk till inlägg 23 februari 2011

SIBA, INFOCARE, BRIGHTPOINT !! SÄMSTA!!!

Av Linda Lorentzson - 23 februari 2011 02:16

Jaa för jag är en TRÖTT MÄNNISKA idag!!

 

kl är kvart över 2 och jag har nyss kommit hem ifrån jobb :) skönt ska ni veta.. ha sovit i 5 timmar inatt.. gick upp halv 10 i morse :-O helt CRAZY!!!!! och sen jobbat ikväll :O  jaja jag brukar piggna till när jag väl är på jobb :) tur det så jag inte somnar *ler*



har dock lämnat in min ifåne (iphone) igen på siba för lite mer än 2 veckor sen, och denna gången skulle det ta 2 veckor MAX!.. men sen fick jag ringa till BRIGHTPONT som är ett av världens största verkstäder ang service på mobiler tv.. osv ALL EL typ?..

det ska gå till såhär .. Jag lämnar den på SIBA och sen dom till INFOCARE och dom vidare till EXTERN VERKSTAD som då är BRIGHTPOINT och när jag ringde BP (brightpoint) i måndags FÖRRA veckan så snacka jag med en VERKSTADS kille som läste upp allt fel och sa att den FANNS där inne hos dom.. han snacka precis som att han hade mobilen framför sig .. och så sa han att den skulle fixas i tisdags (FÖRRA) så bad han mig ringa tillbaka slutet av veckan då jag ringde i torsdags och vet ni vad ?? DEN VAR INTE DÄR? DEN FANNS INGENSTANS DÄR?

ENLIGT kundtjänst så hade dom ALDRIG tagit emot min mobil med det service nr osv...? så sa jag : men hur kunde han då säga i måndags att den fanns där och han visste exakt vad som var FEL? .. och det förstod inte hon .. bla bla.. så säger hon till mig " alltså jag är ledsen, men den har försvunnit härifrån isåfall? :-S"

ööööHH ?? HALLÅ? snor ni era kunders SAKER? ja, iaf.  ringde tillbaka på fredagen för att se om där kanske svarade en BÄTTRE människa, men ikke.. hon sa likadant.. den fanns inte bla bla så jag skulle vända mig till min återförsäljare för dom skulle få fixa det?! så körde dit i fredags och hon ringde runt till dom och hon fick samma svar "den har försvunnit"?  ja, fanns inget att göra, så hon bad mig komma dit IDAG så jag drog dit och snacka med henne.. så ringde hon INFOCARE för o kolla hur det hade gått? och helt plötsligt hade dom fått TILLBAKA den dit för den var klar? :-S ... eller en ny ? vet inte än ... MEN HALLÅ? det ska dom meddela om det förflyttas direkt!!!?? jävla IDIOTER på det stället.. så min mobil skulle skickas ifrån INFOCARE imorgon (onsdag) till siba så förmodligen har jag den i slutet av denna vecka eller början av nästa!!! och jag HATAR tele2 för tillfället för deras jävla SURF i mobilen för 69:- SUGER !! kommer upp hela tiden " mobilnätverk ej tillgängligt?" TSS.. patetiskt!! tele2 borde fan uppdatera sig lite om inte SKAFFA ER LITE AVTAL ANG ERA PRODUKTER!!! suck!

 

ja, så jag hoppas jag får en iPhone som FUNKAR denna gången?! .. annars kastar jag skiten i marken och köper mig en HTC eller ngt skit :-P  byta till telenor eller något ?

 

 

nej, nu är det bra för min del..... ska sova !! GODNATT<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lorentzson - 11 januari 2017 18:53


Texten talar för sig själv :D!!! Så fucking awsome!!!!!

Av Linda Lorentzson - 9 januari 2017 19:11

Ja då är det nytt år och nyår spenderades med dom bästa i livet :) barn, djur och älskade människor!! Vi var hos becky & Ludde ...

Av Linda Lorentzson - 2 november 2016 23:32

Jodå, denna person har åkt på något långdraget skit .. förkyld & hosta från helvete sen 3 veckor tillbaka .. försvinner fan inte :/.. sen har magen helt kraschat ... (väntar än på denna jävla undersökning )... svensk sjukvård ... Men annars är de...

Av Linda Lorentzson - 4 september 2016 22:16

Japp, nu har man äntligen kommit hem från Spanien & det har vart suuuuuuper härligt att vara i väg och bara njuta & kopplat av... MEN 2-3 dagar innan hemresan så flög man på influensan :( så nu ligger man här hemma med förkylning, feber, hosta, ont i...

Av Linda Lorentzson - 9 juli 2016 03:24

Äntligen är det fredag natt & helgen har börjat för mig kl 21.00 ikväll då jag slutade jobba ;) måste bara säga att jag älskar att få jobba med alla dessa underbara hundar, och att dixie får vara med mig på jobb Varje dag har varit drömmen länge & äv...

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards