Lorentzson

Alla inlägg under februari 2011

Av Linda Lorentzson - 10 februari 2011 03:03

Jaaa, fy fan.. nu har man kört igång träningen på riktigt :-O..


jobba ikväll och sen drog jag och alex hem.. snacka lite på msn.. och vi har faktiskt lagt upp ett schema tack vare min cheef (A) tack så mycket =)..


Måndagar kör jag Zuumba som alla vet =) sen är det förmodligen träning på dagen i 1 timme..


tisdagen blir det löparbandet samt styrke :) .


onsdagen 1 timme vanlig träning sen 18.30 är vi inskriva på arobic (stavning?)


torsdag & fredag är det träning som vanligt i 1-2 timmar dag och kväll !!


såå allt annat är lagt på hyllan.. vännerna träffar jag på helgerna (kommer iaf göra) .. träningen går i första hand nu.. vi har även fått MAT "schema" för det vi vill bli av med =) jag tackar min chef jääättee mycket för detta =) .. hoppas det händer ngt innan sommaren iaf ;) hahahaha!!!


tänk på!! VIT BRÖD ÄR INTE BRA!!! (A) ..

så nu är det nääästan slut på allt det goda i mat väg.. iaf några veckor framåt =))) säg vad ni vill.. min kropp, mitt val..  tog alla mått idag så vi får la se hur det ser ut om några veckor!!..


nu är det sängen som gäller.. nyss gjort 50 situps ? (stavning) så 50 imorgon biti också sen kör vi igång och tränar igen! =)


Sovgott.. Pusss <3

Av Linda Lorentzson - 9 februari 2011 02:42

hur kan en vänskap bara försvinna sådär *ppppufff* ??   



vi var oskiljaktiga (stavning) innan, men nu är du boooorta?  hmm.. man får skylla sig själv lite väl ? eller? :(


     

HAHAHAHA... herreguuuud så gammal bild xD.. när man bodde hemma hos åkesson ;) .. gamla minnen är det bäästa man har kvar! =) <3


<3<3<3<3 KÄRLEK <3<3<3<3  


 

Jag är lycklig <3 

  

du förgyllar min dag älskling <3, utan dig hade jag inte varit mycket..

dina ord du ger mig varje dag gör att jag överlever dagen :)<3

du och jag mot framtiden ?! ..


JAG ÄLSKAR DIG <3

 

 

 

 

 

   hahaha... knäpp tös det där :)

jag är glad att jag har dig :$ du vet exakt vad jag menar !!

Av Linda Lorentzson - 6 februari 2011 15:00

veckans tråkigaste dag!! ushh...


i fredags var man och bowla med älskling, Alex, Håkan, Jerry, Simon, Danne, Linus, Malin, 1 till och vi hade SKIT SKOJ och trevligt :)) naaajs


lördags (igår) tog jag det allmänt lugnt med jörgen med MASSA filmer & älskling drog på kalas hos sin kusin som fyllde 10 och det slutade med att baby kom hem vid 2 PACKAD :| AHHAAH! jävla nöttaa =)  älskar honom ändå ... och idag mår han IKKE bra    självförvållat ;) ... to bad for him..

  

idag blir det slappe tills ikväll då man börjar jobba inatt igen ;) haha..


så vi hörs väl kanske senare ikväll? OM jag pallar blogga.. hehe

   Puss på dig ;)


  

Av Linda Lorentzson - 3 februari 2011 18:47

Jahaapp.. då var vi här inne och skrev igen :) . MÅSTE SKÄRPA DIG LINDA!!!

uppdatera heeela tiden!


idag har man ägnat hela dagen åt den jävla rättegången men som sagt, det gick som vi ville ;) han fick sitt straff =) =D


JAG HAR FASTNAT FÖR EN JÄVLA LÅT SOM GÅR HEELA TIDEN HÄR...


king of POP !!!


inatt är det jubb som gäller :) sista natten sen är det heelg för mig (A) GÖTT!

vad händer till helgen folket? ..

älskling & jag ska på middag hemma hos alexandra imorgon iaf :)

vi ska äta KORV ALÀ ALEX :D hahaha


   Saknar dig <3 :)


Nej, nu ska jag dra vidare foooggs :) vi hörs på luren ;) PUSS! <3

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards