Lorentzson

Alla inlägg den 6 november 2013

Av Linda Lorentzson - 6 november 2013 01:49

Så då är kl kvart i 2 och jag kom precis hem :)

Dagen har varit lugn och ingen träning idag :( imorse när man vakna så var febern tillbaka & någon sjuk känsla i halsen :( ångest !!! Men ist så tog vi en vilodag hemma hos fija & Björn :) käkade middag, glodde Beck och nu ikväll satte vi på en skräckis så klart ;) och efter det blev det dumma mej 2 så vi fick bort rädslan hahaha ;-D ! Men en sjukt mysig och bra dag :) tackar vi syrran för ;)


Över till något annat ...

En del folk i denna byn har väldigt svårt att förstå vem det är som tar avstånd från vem .. Där finns EN som tydligen vill bestämma över allt och alla, även bestämma deras umgänge .. Och då kan ju inte ni andra ifråga sätta varför jag inte hör av mig till er ?! För NI tog avstånd för er "boss" tror hon äger er eller något av det slaget! LÖJLIGT! Trött på vad fan människor ska hålla på så för . Väx upp och bete er normalt för fan .. Denna människa nästintill springer för livet bara man närmar sig henne .. Haha :P anyway, jag tänkte inte lägga ner tid på henne men hon fick detta inlägget iaf !



Imorgon, onsdag ? Ja inget händer då heller :) men till helgen så ska jag iväg faktiskt ;)" hemligt " ... Så ja :) annars vet i fan vad som händer ?


Hörs !


Kisses

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards