Lorentzson

Alla inlägg den 8 november 2013

Av Linda Lorentzson - 8 november 2013 04:26

Ja helt rätt .. Sömnlös ... Vet dock inte varför :/

Har 100000 tankar som snurrar i ens huvud och det är så sjukt jobbigt ?! Why?? Så många frågor men så lite svar på allt ?? Hmm ... Ska man våga chansa eller inte... Tänk så blir det kaos ?? Haha fan vad ILLAAAA!!!!


Aja, jag vet inte riktigt vad jag ska blogga om just nu ? Men kan väl dra något ?? Ni får gärna kommentera & ge svar på er åsikt ...


Om ni har ett sjukt bra umgänge & sen helt plötsligt ska ni börja träffa någon som är HELT annorlunda från vad du själv är & den människan inte alls trivs med ditt umgänge, vad gör man då? Jag själv kommer ALDRIG mer välja bort mina vänner? För det har jag gjort vad jag ska i mitt liv ...


Vad gör ni OM ni träffar en Guy som ni är intresserad av och sen ni börjar få på känn att där finns någon mer än bara du?? :O .. Är det bara att be honom dra eller fortsätta & se vart det leder?? .... Hopelessly devoted to you liksom ?!??...

Jag själv kommer aldrig att "bråka/tjafsa" med någon annan OM en annan människa om ni fattar vad jag menar ... Finns ingen anledning till att tävla om en människa .. Faktiskt ... Men visst, finns undantag kanske men ändå inte ...


Om vi går in på förhållande snack så det värsta som hänt en är väl att ens partner har varit otrogen i 9 månader med en annan (väldigt nära) också ... Så det här med tillit till killar är inte min starka sida tyvärr ...


Anyway .. Nu har jag skrivit något ni har att svara på OM ni vill ;-)!!



* du skulle bara våga *

Du får igen med 10x värre ;)

Av Linda Lorentzson - 8 november 2013 01:19

You NEVER walk alone!!!


Remember that...

Och ni ska ALDRIG lita på någon innan du är 1000% säker !

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards