Lorentzson

Alla inlägg den 7 november 2013

Av Linda Lorentzson - 7 november 2013 23:17

Tja, som sagt ... Träningen är avklarad för idag ;-)
Och nu har man även fått mat i magen som fija & Björn bjöd på :) eftersom Jocke har hjälpt dom med inflytt av nya soffan som är sååååå gudomligt skön haha somnar nästan här nu haha :P ...

Så nu är det chill och bara koppla av ;) ... Imorgon är det fredag & det innebär träning kl 17.00 ZUMBA!! Med Håkan & Simon faktiskt ;) kommer bli spännande !! Dock ska jag äta ca 2 timmar innan för att undvika håll ;) haha ...

Sen blir det en spännande sak på gymmet imorgon också ;) mohahahaha.... HEMLIS! ;)


Nu blir det socialt här & bara hänga ;)

Ha det fint!


Kisses <3

Av Linda Lorentzson - 7 november 2013 16:24

Haha innebär att man vakna med världens träningsvärk, MEN det är ju bara tecken på att jag har gjort vad jag skulle ;) haha .. Våra 2 dubbel pass igår var inte att leka med ska jag berätta för er ... 55 min zumba 5 min paus 55 min kick'n Box :P hahaha jag höll på att dö med tanke på att jag fortfarande är förkyld ;) men inget ska hindra mig nu! Hihi ...

Ikväll är det yoga som gäller halv 18.30 :-) tråkigt att fija inte kan vara med idag :( men nästa gång så :D!

Imorgon är det fredag & innebär absolut ingenting just nu :) haha.. Maybe Lily kommer men inget jag vet eller har koll på :-P party kanske står på listan? Något ska jag göra iaf !

Sen kommer den efterlängtade lördagen :P hahaha jag är så sjukt nervös :O ... Men går säkert bra :) det märker vi? ;) dejta är inget jag gjort vad jag minns haha :-)


Men men :)

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer ?? Haha ... Blir nog ett kvälls inlägg sen :) ha det super !


Kisses ;)

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards