Lorentzson

Alla inlägg den 10 november 2013

Av Linda Lorentzson - 10 november 2013 23:24

Chaw chaw bloggen :)

Söndag idag :)

Haha, har varit en slappe dag faktiskt .. Vi var hemma vid 5 tiden imorse men det var fan värt det för fy fan vad kul vi hade igår på festen i Trelleborg :) längesen jag hade så jävla ball !!

Sjunga kereoke (stavning) är nog något av det bästa jag vet :P slutade liksom med att JAG sjöng helt själv och alla andra bara satt & glodde på mig xD .. Min röst dog fan med tanke på min förkylning ;) haha men jag kämpar haha ...

Jag och Johan SKULLE gått upp kl 9 för att dra på crossfit träning kl 10 men som jag kunde räkna ut så vaknade självklart inte jag :P så nu har jag bokat in ett zumba pass 11.45 imorgon och sen ett 18.40 :) härligt !

Dagen har spenderats med Johan :) vi drog in och kolla crossfit och bokade tid till nästa söndag :) sen stack vi och handla gottis & sen drog och kolla film :) bara slappe haha :) och syndat skräp hela helgen fan :D men men :) Fy fan vad ball vi haft det ikväll :) massa skratt och prata en massa gammalt & nytt :) <3

Så nu är man hemma & bara chillar :) .. Har ju Lily här inatt och det är mitt "pass" att ha henne inatt till imorgon haha ;). Sen ska Håkan ha henne :D !


Vi hörs sen !

Kisses <3

Hahahaha ni får själv gissa vems som är vems av mig och Johan ;) hahah ILLA SOM FAN ;)

Skämt & sido :P

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards