Lorentzson

Alla inlägg den 1 december 2010

Av Linda Lorentzson - 1 december 2010 22:28

blev det ikväll :) är hemma hos bästis och har tjockat oss.. väntar på att min kära bror ska sluta jobba så vi kan sticka och åka puuulka :))) jiippii...

 

lyssnar på världens bästa låt  .. NANNE GRÖNVALL - jag orkar inte älska dig längre... :) går i ett här nu *:-)*

 

har även hemma en film som ni borde se, ni som älskar 50 cent =) twelve heter den... ska se den ikväll/inatt.. wohoo...

 

   Friii som en fååågel  <3

 

 

INGEN bestämmer någonsin över mig, jag umgås med vem jag vill och snackar med vem jag vill .. jag kan ha killkompisar UTAN att göra något med dom till viss skillnad ifrån DIG! kom ALDRIG och säg något sånt till mig igen!! ALDRIG       Jag kommer aldrig mer tillåta att någon tilltalar mig på det sättet! kom ihåg detta : MAN VET INTE VAD MAN HAR FÖRRENS MAN FÖRLORAT DET! hoppas du känner det nu!

 

 

 

 

Seees suckers... -Babycakes with style ;)



Av Linda Lorentzson - 1 december 2010 16:25
See, I don't.. know why.. I liked you so much,I gave you all of my trust..I told you.. I loved you..Now that's all down the drain..You put me through a pain..I wanna let you know how I feel..Fuck what I said.. It don't mean shit now..Fuck the presents, might as well throw 'em out..Fuck all those kisses, they didn't mean jack..Fuck you, you hoe.. I don't want you back..Fuck what I said.. It don't mean shit now..Fuck the presents, might as well throw 'em out..Fuck all those kisses, lthey didn't mean jack..Fuck you, you hoe.. I don't want you back..You thought.. you could.. Keep this shit from me..Yeah, you burned bitch.. I heard the story..You played me.. You even gave him head..Now you're asking for me back..You're just another hag..Look elsewhere 'cause you're done with me..
Fuck what I said.. It don't mean shit now..Fuck the presents, might as well throw 'em out..Fuck all those kisses, they didn't mean jack..Fuck you, you hoe.. I don't want you back..Fuck what I said.. It don't mean shit now..Fuck the presents, might as well throw 'em out..Fuck all those kisses, they didn't mean jack..Fuck you, you hoe.. I don't want you back..oh, oh, uh huh, yeah..oh, oh, uh huh, yeah..oh, oh, uh huh, yeah..oh, oh, uh huh, yeah..You questioned.. Did I care?You can ask anyone.. I even said you were my great one..Now it's.. over..But I do admit I'm sad..It hurts real bad..I can't sweat that cos I loved a hoe..Fuck what I said.. It don't mean shit now..Fuck the presents, might as well throw 'em out..Fuck all those kisses, they didn't mean jack..Fuck you, you hoe.. I don't want you back..oh, oh, uh huh, yeah..oh, oh, uh huh, yeah..oh, oh, uh huh, yeah..oh, oh, uh huh, yeah..oh, oh, uh huh, yeah..oh, oh, uh huh, yeah..oh, oh, uh huh, yeah..oh, oh, uh huh, yeah..
Av Linda Lorentzson - 1 december 2010 14:11

Kan börja med att skriva allt om den jävla butiken SIBA som JAG tycker är jävligt DÅLIGA!


  



för det första.... för ca 2 månader sedan köpte jag min iPhone 4 där.. och använde den dagligen.. älskar verkligen iPhone i sig... men att köpa den på siba är värdelööst... jag hade den i 1 månad och 6 dagar för att vara EXAKT .. då min mobil hade börjat flippa ut.. den hittade INGET Wi-Fi nät överhuvudtaget... och sen började tangenterna hoppa omkring av sig själv ?! .. så jag ringde tele2 som man ska göra.. dom sa att det var en mjukvara fel så jag var tvungen att göra en totalåterställning... och Taaddaa.. jag gjorde det, men hjälpte det? - NEJ ! så ringde dom igen, och då bad dom mig åka till min återförsäljare för och lämna in den, då det är FABRIKSFEL ... körde dit och snacka med dom.. dom bad mig göra en uppdatering istället.. men det hade jag också redan gjort.. allt var gjort ! så dom ville först inte ta emot den för dom tyckte inte jag skulle behöva betala 250 - 300 kr för någon mjukvara sak... MEN HALLÅÅÅ?? den är 1 månad gammal... finns något som heter GARANTI ... ??? men dom är ju helt felmonterade... men låångt om länge tog dom emot den och skulle skicka den till verkstad.. då jag lämna den till SIBA den 15/11 .. och den kom till verkstad den 18/11 ... har ringt och jagat dom faktiskt.. (stressa dom lite ju) ;) haha.. men dom har sagt att den är på verkstad osv.. meen? idag när jag ringde dom då det är den 1/12  så sa dom att jag skulle ringa verkstaden dom hade skickat den till.. fick nummert dit, ringde, men dom sa att dom tar INTE emot iPhone där.. utan bara TV/Radio m.m   ..  så gav dom mig nummert till anovo som då tar iPhone saker.. och dom bad mig ringde till min återförsäljare !! VA FAAN!!!! vet ni ingenting ?? har ni ingen koll på var ni skickar kundernas SAKER ? .. men så fick jag spel, så min kära pappa ringde till siba i lund och snacka med dom... och dom hade ingen aning om vilken verkstad den var på? och skulle forska lite i detta ... sen när jag skulle köra hemifrån pappa nu så ringde dom tillbaka och sa att dom hade forskat klart och fått reda på att NU var den på RÄTT verkstad !!..   och dom skulle kolla på den imorgon så nu skulle det inte ta många dagar ?!?!?! SÄGER DOM NU JA!!!!! ...   jag menar? i 2½ vecka har den bara yrat runt på olika verkstäder UTAN att ha gjort något ?? sjukt för fan..



hur många har varit med om detta ?? skriv gärna till mig ... såhär ska det fan inte vara!!! .. vad tycker ni om detta?

 

 

 

glömde skriva att köper du din iPhone 4 på TELIAS butik så lämnar man in den där och deras avtal är att det ska ta dom 4 timmar att göra vid den, och är den inte färdig på dom timmarna så ringer dom och ger dig en NY!

Av Linda Lorentzson - 1 december 2010 00:54

NU är det 1 December och det menas med att det är bara 11 dagar tills jag fyller 22 :):):):) Happy Linda! yeey...

 

imorse när jag vakna fick jag sms av Becky då hon behövde hjälp med sin bil .. (säger bara : VOLVO) *hoooost* ... Honda is the shit!  så fick boggsa henne hem till mina föräldrar för o ställa bilen i garaget för upptining =P .. sen drog vi runt o handla lite bil saker... sen till obs för o titta lite, där Johan också var med oss då =) . sen kom vi hem till päronen och väntade på bööörjee.. sen när han kom så fixa han hennes bil :) status! ..

 

 

 nu ikväll har man inte gjort mycket... hämtade min bil hos föräldrarna, ska dit med den imorgon och småfixa lite :)) skooj.. älskar att mecka med bilar när det handlar om MIN egen ;D "ego?" höhö...

 

 

imorgon middag ska jag köra morfar till malmö för han ska åka iväg :) .

sen kanske jag ska med Rebecca på morgonen kl 8 typ :-O tror jag kommer sova faktiskt.. men får la se...

till helgen är det ensamkväll för Linda på fredag, då älskling ska iväg med jobb.. så jaa... lördag är det ULLARED .. söndag KANSKE skidåkning med Bror =) härligt..   är fortfarande sugen på BIO ! :(

 

men nu ska jag starta UNG & BORTSKÄMD eftersom jag glömde det igår!!!! Linda Style ;-) ..

 

 

 

Saknar dig :( . <3

 

//

 

  

 



Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards