Lorentzson

Alla inlägg den 8 december 2010

Av Linda Lorentzson - 8 december 2010 22:33

Hey !


onsdag idag.. alltså inte långt kvar...

idag har inte hänt så mycket, vakna imorse.. käkade lite frulle.. gick ut med vovven sen hem till pappsi och snacka lite . sen snacka jag lite med Sibas kundtjänst över live chatten på nätet.. där dom sa att min mobil skulle komma till butik mitten av NÄSTA vecka.. men sen tog det inte mer än 5 minuter så skicka baby ett sms om att den var klar för uthämtning :) så jag & pappa drog dit fort som attan och hämta ut den.. vi hann inte komma mer än till morsans jobb där vi märkte att den inte funka!!!! :-O . dom har alltså inte lagat den pga att dom inte hitta något fel..?!? men då är det nog dags att GE MIG EN NY????? men så snacka vi med personalchefen och han ringde dom och prata.. samtidigt så testa han luren i butiken och såg själv att den inte fungera så det var bara att lämna in den igen och nu skulle den vara kl om 1 vecka, eftersom nu visste dom vilken verkstad den skulle till DIREKT! óch jag säger FAN OM DEN TAR LIKA LÅNG TID SOM FÖRRA! då får jag kramp..  men snäll som chefen var så fick jag en lånetelefon UTAN att betala 500 kr som man egentligen måste... så det blev en sony ericsson x8 .. inte för jag gillar dom mobilerna men det får gå... så som jag sagt innan... HAR INGA NR KVAR FORTFARANDE . skriv era namn, för nu kan jag spara dom =) .


imorgon ska det bli turen till djursjukhuset kl 08.30 hoppas allt kommer gå bra :/ ...  sen ska det städas städas och åter igen STÄDAS.. även inhandla det sist som kanske saknas...


sen är det FREDAG!!! *jiiippiii*

sen den största dagen.... LÖRDAG =D

 

 

only my day!

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards