Lorentzson

Alla inlägg den 3 december 2010

Av Linda Lorentzson - 3 december 2010 01:54

till det är den 11 december :) naaajs...


idag stack man till träningen kl 12.00 med käre far min...

efter det körde vi till jula för o handla en minikompressor som man ska ha i bilen =) skiiit bra faktiskt.. eftersom min bil hade punktering imorse så pumpa vi upp det :) från helt tomt till fullt tog det 2 minuter med den :))  greeeat..

sen körde vi vidare till dom..  sen ringde mammi och fråga om vi skulle med på en sak och sjääälvklart hänger man med om det handlar om SHOPPING så pappa körde in med mig :) bugar och tackar för jag shoppade loss ;) . massa BODY LOTION, SMINK, SHAMPOO, BALSAM, osv ... på lördag är det ullared :) OM det inte är jäättee snöstorm..och jag SKA handla klääder...    men när börje ser min kundvagn full kommer han visa mig   ..... men det kommer inte hjälpa *ler* hahaha, måste fylla min garderob jööö...



min älskade bebis har tydligen jätte ont i sitt vänstra bakben :(:(:( .. hon vägrar att stå på den, och när hon väl står upp så håller hon uppe benet :'( . hatar faktiskt att se henne ha ont eller må dåligt.. blir lite rädd :/ . men hon kan ju faktiskt ha halkat i snön och fått en streckning (stavning) .. men har hon skadat sig så är det inte skoj ...




imorgon är det ju FREDAG ... wii.. älskling ska ut med jobbet i höör.. så jag vet inte vad jag ska hitta på ALLS :-O  "heeelp mee" hehe.. ni kan ju höra av er om ni vill ses och hitta på något? :)  har FÖRMODLIGEN min iPhone tillbaka imorgon? ;) *håller tummarna* .. men bara för jag vill det så kommer den säkert på MÅNDAG .. ^suuuger^   ..



nästa helg är det en liten fest här hemma :)) på fredagen.. skulle haft den i lokalen men njää, blir hemma... sen lördag är det kalas :) * måste vara pigg då också * så fredagen blir lugn men ändåå öös :) musiken ska gå för fullt ... folket kan bli fulla, men jag ska hålla koll på alla XD .. (förresten, tänk på att ta med egen dricka) blir lussebullar tror jag ;) eller något annat... hihi




nä för fan.. nu är det sängen ... natti <3




//babycakes

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards