Lorentzson

Alla inlägg den 6 december 2010

Av Linda Lorentzson - 6 december 2010 14:28

  


äntligen blir min iPhone färdig denna veckan ... och jag får tillbaka den SENAST början av nästa vecka, men FÖRMODLIGEN denna!



älskling ska ut och handla julklappar och presenter med Bror idag :) men givetvis fick inte jag följa med :( så jag fördröjer tiden med att färga håret och slinga det :) hoppas det blir brau :)   får ju vara fin tills festen och kalas i helgen :)


på fredag kommer vännerna för o fira mig =) hihi .. än så länge är vi nog 15 st vad jag kommer ihåg ?! hihi..eftersom vissa inte gett svar eller skrivit något om dom kommer så räknar jag inte med dom iheller =P . eftersom jag skrivit ut det ett X antal gånger...  men blir skoj ändå :)



har varit och lunchat med Alexandra idag på nova =) blev god mat.

Spätta med potatis MUMS!


saknar älskpälsk jätte mycket <3

ska mysa i sönder honom sen ikväll ;D *ler*


nej, nu blir det röka, sen färgning.. ses ! pusss haaaj  



Av Linda Lorentzson - 6 december 2010 07:10

vakna jag     INTE ett dugg likt mig! jag vill bara soooovaaa nuu!!!


hade världens jobbigaste dröm inatt .. inte riktigt klokt för fan!

tänker inte dra hela drömmen här. *onödigt*   men den handla iaf om någon sorts bilolycka där min älskling var med och ALLA andra, men det var bara han som dog från min sida och det kändes så VERKLIGT :-S jag vaknade att jag STOR GRÄT ??

jaja skriver inte mer om det nu.. kan bara inte somna om..!!!




idag hoppas jag på samma sak som nu 3 veckor xD hahahha!!


vad ska ni andra göra annars idag då? jag tror jag ska gå upp och äta lite frukost :)

  

 på torsdag är det vår ÅRSDAG älskling :) lyckligare kan vi inte bli <3 =) älskar dig

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards