Lorentzson

Alla inlägg den 14 december 2010

Av Linda Lorentzson - 14 december 2010 15:56

 jag hatar hatar hataaaaar verkligen butiken !!!! fan idioter ....

 

på måndag är vi då inne på 5;e veckan då min iphone är på reperation fortfarande...

snacka med siba innan idag eftersom min mobil skulle varit färdig denna veckan typ imorgon, men fick dock ett sms idag vid 1 att min mobil skickas på specialservice då den kommer förmodligen vara färdig NÄSTA JÄVLA VECKA!!! FY FAN FÖR ER.. tänker aldrig lämna in den igen.. iaf inte på SIBA och inte  bara det... kan dom bara inte ge mig en ny :S ? vad fan är problemet?????????? och OM jag nu får tillbaka den nästa vecka och den inte fungerar som den ska så skiter jag i vilket.. då får jag gå med en som sönder.. för det kan ta upp till 4 veckor igen för dom o se om det är SAMMA problem som dessa gångerna.. och efter 4 veckor då så FÅR dom ge mig en ny, deras regler är tydligen så att man måååste lämna in telefonen 3 gånger med SAMMA problem för att få ut en jävla ny mobil! jag har haft den i 1 månad.. ska vi räkna här... den har varit inne på verkstad mer än vad jag själv haft den.. är det NORMALT? NÄ verkligen inte! ..

 

och IGEN kan hjälpa en var man ska vända sig för o komma högre upp än till siba!??! ..

 

tidningen går jag till nästa vecka OM den inte är lagad........

 

så, nu ska jag snart iväg o handla julklappar med mammsi... puss <3

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards