Lorentzson

Alla inlägg den 14 mars 2010

Av Linda Lorentzson - 14 mars 2010 20:37

har vi då BG och Linus här på besök, då vi har ätit pizza&mc donalds ^^ haha..


kollar ocksåå på wipeout =D . sjukt baall program hahah... älskar det !

sjukt ball att se folk måå så dåligt efter den snurrsaken ;P hahaha!


imorgon blir det slappe och bara ta det lugnt så man blir friiisk fan! :*) .


nej nu ska jag va social =) pusss

Av Linda Lorentzson - 14 mars 2010 12:24

har nu startat en ny blogg :) härligt är det..!


allt det gamla man skrivit innan äär helt borta och det är en svart linje över det! tack och lov =) . och det att jag skaffar ny är då för att jag pallar inte att gammalt skräp är inne och läser på min blogg för vi har inget att säga varandra så vrf ska man då sitta o läsa om varandras liv? inte speciellt lönt .! så nej bort med er ..



igår var vi på 20års fest hos BG tha man ;P .

hade faktiskt jävligt ball .. och jag är jävligt glad över att vi är så bra vänner nu.. till skillnad från  innan så är det 1000 gånger bäättre nu..   


har inte träffat Emely på några dagar nu "/ börjar bli tråkigt.. måste sees snart igen , iofs när jag blivit frisk ^-^ . haha.. 



idag skulle jag egentligen på kalas med älskling till hans farmor o farfar men som sagt.. är ju sjuk så får bli att sitta hos mormor&morfar eller mamma&pappa.. :) får la se!  .. HATAR ATT VARA SJUK..     ... men iaf... jag ska inte dit men jag hoppas att älskling kommer hem så snabbt som möjligt :)  <3 mys som fan!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards