Lorentzson

Alla inlägg den 22 mars 2010

Av Linda Lorentzson - 22 mars 2010 16:55

 ... Som jag sa då innan imorse så skulle jag på möta kl 09.00 i morse och det gick då som planerat .. väldiiigt bra !    ..


Becky & vovven kom vid halv 9 tiden för hon körde mig in och älskling följde självklart med :)  hihi .. sen gick jag in och mötet slutade då CA: 10.00 därefter så hämta B&B upp mig så vi drog hem till oss och hämtade nikita så vi kunde släppa dom på hundrastgården .. där som sprang såå iiin i hel*ete! . sen har vi varit ute med dom från halv 11 till kl 15.00    så nu är dom lagom trötta och helt utmattade...  André stack hem så jag åkte med becky till coop men vi hämtade upp sussie innan :) tjockisen :P  tycker han kan komma nu ju!


sen hämtade vi oijni på dagis vid 4 tiden .. det lilla busfröet ska alltid ha massa frågor :) men han är go ändå!



nu är jag hos mina föräldrar som jag älskar mest i denna värld! dom finns föralltid för mig och det är jag glad över.. <3



nu ska jag kolla på lite TV och vänta på att min älskling&bror ska komma så jag kan få komma hem sen..! hihi.. ska kolla film idag och mysmysmys..


eftersom man har världens bääästa älskling&familj så ska vi tända massa ljus och helt mörkt så vi kan ha det riktigt myspysigt.!    ha det göttans foggs.! kyss på er <3

Av Linda Lorentzson - 22 mars 2010 07:31

Tjenixen!


uppe med tuppen idag japp :) . härligt..

kommer inte skriva in så mycket här nu på morgonen! eftersom jag ska hoppa in i duschen nu snart .. sen måste jag göra mig i ordning för jag ska ju på möta inne hos LERNIA kl 09.00   


.....



efter Lernia så skulle vi tydligen till Mamma&Pappa. dom får ju sitt nya kök idaag =D .

 hör av er om ni vill träffas :) .



pusss! <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards