Lorentzson

Alla inlägg den 15 mars 2010

Av Linda Lorentzson - 15 mars 2010 21:18

såå sjuuk film vi sitter och glor på nu, hahhaa!


herregud, kommer inte på vad den heter.. men tror det är något om crazygirlz? :P men iaf.. man sitter iaf och garva stup i kvaarten åt den :) . nu ska jag kolla vidare sen kommer jag in igen och ser om det hänt ngt på denna fronten ;) .


kööösss på er :)


Lindish ;)

Av Linda Lorentzson - 15 mars 2010 14:43

det är faan skiit drygt med huvudvärk.. haft det HELA jävla dagen :( och den vill inte gå över i heller "/ . vaknade vid 5 imorse av en sån fruktansvärd skallebank :(:(:(  .. men tacka gud att jag kunde somna om =) . har varit i sandby med älsk&Linus där han skulle fixa sin bil :)  sen kom såååklaaart BG ut där och nu sitter vi alla här hemma och kollar wallander :)  hihi.. godis hade inte suttit fel till filmen =) <3 . men som sagt.. Ajjj ...



nää, nu ska jag se till att vara social i filmen ;P försöka vila lite ocksåå =) .


ha det jädrans bra ..  Köööss på er =)



André är bäst <3

Av Linda Lorentzson - 15 mars 2010 09:41

denna morgonen blev en snabb uppväckning.. Linus ringer på telefon porten kl 10 för han skulle va här dåå ;P men det var rätt gulligt av honom för han hade handlat med sig bullar till oss alla så vi kunde få frukost   ...


idag har vi inget speciellt planerat ? . hmm.. kanske ska ta ut nikki på lååång runda om min hals tillåter det  "/ . ... men har man hund så får man ta sitt ansvar .. inte bara skita i henne ! hon är trotts allt min favooorit älskling <3 . *fniss* .. ikväll vet jag inte vad som händer?  hoppas på något kul, eller en riiktigt bra film   



SNART ÄR DET SOMMAR FAAAN!  

då ska man faan steeeka     ..  sen kanske det blir camping med becky ;D .?


min älskling !

du ska veta att varje gång jag inte är med dig så saknar jag dig, men fast jag är med dig så kan jag känna saknaden .. jag kan till och med få pirr i magen när vi träffas efter vi varit ifrån varandra bara någon timme :) . helt underbart ..

Du är det bästa som kommit in i mitt liv och jag är glad att det är DU och ingen annan?! kollar man på alla andras förhållande så vet dom inte vad dom sysslar med?! ena stunden är det skit bra andra minuten är det bråk som fan?! men visst.. alla har vi bråk och stoj men det löser sig alltid!


älskar man verkligen varandra så förlåter man dom oftast :) <3

och jag är glad att du har börjar våga prata om saker och diskutera .. och inte som förr..

André Börjesson - du är min drog !


vi är som gjorde för varandra! 

det har alltid varit och kommer alltid förbli oss <3 .

kärleken övervinner allt!   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards