Lorentzson

Alla inlägg den 21 mars 2010

Av Linda Lorentzson - 21 mars 2010 13:02

ska det aldrig ta slut med dessa problem gällande Datorer?   


allt började med att jag köpte en ny PACKARD BELL den 25 december 2009 .. och den funka i sådär 2-3 veckor, där efter så när vi startade en film så tjööt hela skiten och då där kom upp en BLUESCREEN över hela skitet. och sen startaden den sig igen!

så vi lämnade in den nu den 18 feb.. och då skulle det ta 1 månad tills den var klar.. alltså den 18 mars skulle jag få tíllbaka den! och då fick vi ett besked om att jag skulle få ut en NY likadan dator  pga att dom inte kunde laga min gamla.. så vi hämtade då den i fredags.. och sen igår starta vi en film.. och vad kom det då? joo en jävla bluescreen IGEN.. och denna dator va ändå NY..!! så jävla sjukt .. sååå, nu sitter jag här med en NY HP dator som är väldigt mycket bättre och känns även skönare faktiskt =) . så vi håller tummarna på att denna ger mig glädje och nööje :)   




såå.. förhoppningsvis så kommer jag skriva mer här inne och uppdatera .. för jag vill ju att mina läsare ska vara glada o inte ledsen  ;)  haha!

 

 

nu ska jag ner och träffa Linus i byn där vi ska göra oss fina :) hah!..

 

 

 

Älskar André Börjesson <3 . puss på er :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards