Lorentzson

Alla inlägg den 26 mars 2010

Av Linda Lorentzson - 26 mars 2010 14:13

guud så skönt väder vi fått nu =)  olalala..!!


sitter nu hemma hos mamma&pappa.. har hjälpt honom lite idag. älskling hjälper honom nu med trädgården sålänge jag o pappsi sitter i solen o göttar oss    hihihi...


ikväll vet jag inte vad som händer?! hoppas på något skoj iaf..

slå en pling om ni vill ses <3 . ha det.. puss

Av Linda Lorentzson - 26 mars 2010 09:11

Hejsan!


i onsdes så stack jag och älskling ut tidigt på morgonen och körde lite 4-hjuling :)  ball som fan va det.. så vi körde hem till min pappa och visa den :):):). han tyckte den va hääftig :P.. men som sagt.. klart, allt är ju häftigt som vi har XD.. hahaha


sen igår så skulle jag på möta inne på Lernia kl 9 :)  så jag lämnade honey där för pappa behövde hans help! . så nu har jag förmodligen skola till hösten =D  YES! sen när mötet var slut så drog jag mig hem till pappa där vi då började byta mina bromsar ;) till er som inte vet så är den röda faran BACK ;) . hahah!. ska göras hjulinställning, besiktining snart också sen är den till salu maybe ?!?!?.. efter det så drog vi till jörgen där det blev VÅFFLOR :) massvis eftersom det var våffeldagen igår !. sen bar det av till Lödde där det var Strippen .. en hel del bilar.. men som sagt.. inget RACE . ovanligt eller?. snut j*vlarna är ju där hela tiden! suck.. sen blev det hem och kolla den nya wallander =) . som man då somnade till =) hihii



nu ska vi hämta pappa så han kan fixa lite.. sen ska vi handla lite till honom :) . men ha det så bra..


kiss on you!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards