Lorentzson

Alla inlägg under november 2010

Av Linda Lorentzson - 19 november 2010 08:58

FY FAN.. JAG HAR SOVIT I 3 TIMMAR OCH SKA UPP HALV 9 FÖR ATT ÅKA OCH "JOBBA" ... och detta är inte klokt... jag är såå jävla trött.. samtidigt som att jag inte känner det så mycket...


blev dock inget jobbande idag.. Linda har ju inte bytat till vinterdäck ! :) haha

så får nog se till att göra det i helgen , får flirta med älskling  :)))..



jag skriver såhär : det som hände igår/inatt är inte mitt fel, jag vet att den ena personen tror det.. och som sagt, du får jätte gärna tro det... men säg då det direkt till mig... min vänskap till dig försvinner.. man tänker inte eller tror verkligen inte så om sina vänner.. fy fan!!! varsegod för jag höll mig vaken och tog hand om din hund så länge!!!!!!!!



tack Johan, min bäste vän att du höll mig sällskap :)

Av Linda Lorentzson - 18 november 2010 20:51

gott har man fått i sig i magen nu.. äggmackor osv...

sen bakade vi kladdkaka här hemma hos mamma & pappa <3 ..


nu sitter jag och jenny vid vars en dator och nördar oss ;P  höhö..

hon ska ha hjälp av håkan med WoW så nu får man sitta och vänta på att dom ska bli klara... iaf att dom ska BÖRJA snart dåååå....


sen kör vi väl ut en sväng ikväll.. hihi.. <3

se om vi kan träffa någon och ta en cigg med ;)


älskling sitter och spelar bilspel med pappsi på PS3 :-O . SÅNA JÄVLA NÖRDAR JAG ÄR MED!!! HAHAHHAHAHHA



nope, nu ska jag gå här ifrån så ni får sakna mig lite till nu ikväll   ses

Av Linda Lorentzson - 18 november 2010 14:55

sitter här hemma hos pappa nu med jaayjaay   

har städat här hemma.. och nu är allt skinande reeent.. like it alot !


Johan sitter här och tjatar om att han ska köra hem hela tiden.. men han kommer aldrig iväg xD hahahha..  pappa & hans vän (johan) stack precis.. så jag bad jaayjaay hålla mig sällskap.. vill ju inte sitta själv ? :-O eftersom Linda Lorentzson är ALDRIG själv hahaha...



imorgon är det fredag.. (like always) ^^ status...

då händer väl inte så mycket? men lördag smäller det kanske? .. PERIKLES för jiivelen.. d^_^b    .. dansa som faan och sjunga så in i helvete =)=)


nej mer kommer senare ikväll.. over and out .. ses



// babycakes ;)    

Av Linda Lorentzson - 18 november 2010 09:02

its a goood morning

 

 

 

jaha? hur är det med alla mina favoriter idag?

det är bara bra med mig.. har dock blivit lite förkyld   

men det är sånt som går över , så det är bara att fortsätta som vanligt..  om 1 timme så ska jag vara borta hos pappsi.. jobba som satan .. efter det vet jag inte vad jag ska göra?! hmmm.. kanske hämta Jenny?  tar nog en cigg med Fijah först ..

 

 

måste bara berätta .... fick höra att där här kommer ut en skvallersvensson på fejjan .. hahah.. trodde jag skulle dö när jag läste allt där.. för den här personen som äger sidan VET tydligen ALLT om ALLA i södra sandby och vissa som bara "hänger" där.. så Fijah ställde en fråga till personen om vad den visste om MIG.. och vi sa till varandra att den kommer skriva något om mig och bobby.. och till svar fick vi : Linda är sambo/förlovad med den största toffeln som gör att hon tror sig vara perfekt.. men undertiden går hon och K*ullar med Bobby Månsson , ooj det fick nog inte komma ut.. men SORRY nu gör det de.. sanningen...

också något mer skrev hon... och jag gav henne till svar : hahahaha snälla du, det är gammalt.. börje läser här inne och vi tycker du ska komma med något NYTT? om du nu vet ALLT så kom med färsk fakta och inte sånt som är 1-2 år gammalt? hahaha jävla idiot..

 

 

jag gav henne fråga om Sofie (fijah) och till svar fick jag : Sofie tro sig vara störst, bäst, vackrast men sanningen är att hon är världens största Fjortis OSV... hahahhahah .... denna person är fan inte riktigt klook?   

men men.. det var något i den stilen den skrev till fija iaf.. kan inte direkta svaret i huvudet... MEN det roliga i det hela är ju att när JAG kommenterade att den skulle komma med något nytt för det är gammalt och att börje också läser här inne så tog hon bort hela fejjan     .... whaaaaat? varför det? JO för den klarar säkert inte av att VISSA folk skriver tillbaka att det är gammalt och att både JAG & BÖRJE vill den ska komma med något nytt xD hahahaha.. fan, skaffa dig ett liv..

 

 

nu vet jag fan inte vad jag ska skriva mer?. står faktiskt lite stilla i huvudet.. tror det är för jag är hungrig och mååste äta mig en god och stabil frukost ;) , 

 

oooh jaaaa.. har funderat starkt på en sak...

att JAG SKA BÖRJA DRICKA KAFFE =) .

jag behöver koffeinet.. jag har köpt redbull varje dag och försöker få mig pigg eller bara för hålla mig vaken.. men det går IKKE!!

så sa min bror att KAFFE ger dig den piggheten som man behöver... så ikväll ska jag nog ta lite kaffe hos morsan ;) hahahha! bläää i början, men man kan nog börja älska det =D

 

 

// babycakes <3

Av Linda Lorentzson - 17 november 2010 23:31

måste skriva något mer här nu ikväll ju ? jag är ju en bloggare.. kan inte svika fansen ;) hahaha.. men ni tycker om att läsa här?  :) haha..

 

jag kan börja med att jag FRYSER SATAN    skit kallt för fan!

och inte nog med det.. för Becky börja då bli gammal så hon kan inte ha för hög värme i bilen för då blir hon typ kass    ha ha ha.. skooj.. men det är stor skillnad gemfört med vad jag brukar köra med och alla andra mina vänner ... hehe. vi kör med full värme i bilen så det känns som vi bastar    så nu är mina fötter stela som sten =)   tänkte faktiskt snart krypa ner i sängen och värma mig :) älskling har ju kommit upp nu också .. men det tog inte mer än 10 min sen slockna han.. hahahahah... pågar alltsååå...

 

imorgon är det träning sen ett litet jobb :)) pengar pengar pengar... på fredag blir det också jobb    kl 10 ska jag vara där och börja ... ish...

 

 

vad tycker ni om Wallander filmerna och Beck ? .

 

 

jag ÄLSKAR dom  - kollade faktiskt på 2 st i morse -     kan inte sluta se dom!!! :-O

 

och ni som TROR jag är en bitch osv kan ju skippa det.. bara för jag skriver allt jag vill här på bloggen.. tankar.. vardagen.. allting så betyder det inte att jag är BITCH m.m ... jag har bara en duktig STOLTHET .. hahahahaha.... *skämt o sido*

 

 

Gonatt <3   

Av Linda Lorentzson - 17 november 2010 22:48

 har faktiskt spenderat kvällen med Rebecca :)) och vi har haft suuuuuper skooj ute :)) men ingen av er får veta vad vi gjort ;) hemlis! hihi

 

 

orkar faktiskt inte skriva mer bloggande ikväll...

tänkte lägga mig nu snart.. älskling är inte hemma ju , för han sitter nere hos min bror och kollar film =) ...

 

hörs imorgon!

 

 

 

* min väg ser klarare ut *   

 

 

  

Av Linda Lorentzson - 17 november 2010 15:30

kan du inte fatta det?  HÄR skrivs ALLT jag känner för.. klarar du inte av det .. nej, bra.. stick då! OK ?


ännu en gång till kommer här text om förra inläggets person..

hon skrev om mig i sin blogg.. men tog även bort det sen! patetiskt.. stå för vad du skriver istället... men det handlar ju ändå om mig lite nu i det senaste hon skrev    hehe STATUS till Linda.. 1 - 0 ..   konstigt att folk inte kan sluta vaa.. hehe.. om man har något emot en text i bloggen, varför då inte kommentera det för att sitter och skriva på MSN ? allvarligt? för du vågar inte stå på dig människa! OCH TRO MIG.. JAG HAR FLER LÄSARE ÄN DU NÅGONSIN KOMMER FÅ!..  inte för jag bryr mig om ni slutar läsa mina blogg? men jag kommer alltid skriva här inne.. "Thats IT"   . fick en text på fejjan av en kompis mamma som skrev : ojojoj. sååå spännande att läsa din blogg. mitt vardagsnöje!*L*   .. hehe och det är faktiskt kul att folk skriver så :) för då vet man ju att den är intressant att läsa   

 

snart kommer älskling hem.. han som JOBBAR så hårt och har gjort det sen vi tog studenten    till viss skillnad ifrån .. ***** ...  thats life.. life is hardcore!

 

 

har kollat film med fija nyligen.. hon satt som en stressad mus här hahaha.. hon blev rätt nervös av filmen.. men den är sjukligt BRA!! hoppas på av 2:an kommer snart då juu :) . väntar man på något gott väntar man ALLTID för länge =P .

 

skulle städat hos mamma&pappa idag, men är rätt sleden.. så tog det till imorgon.. eftersom mammi ska ha gäster där imorgon kväll .. (då även jag)     kommer bli skit ball.. för alla ska baka där hemma.. GOTT SOM FAN! .. sen är det städning hos farmor&farfar på fredag kl 10 på morgonen    måste gå upp tidigt.. fast dock är jag rätt van vid det .. brukar gå upp vid 8 nu mer? . alltid redo för det som börjar dagen!   ikväll blir det nog att bara ta det lugnt :)  träffa någon vän och snacka lite skit ? jaaapp...

 

  

 

Snaaart fyller denna tösen 22 :) maffigt hahaha!

ni får inte glömma att gratta mig den 11 December .. och jag har ju festen den 10:de så ni som är bjudna får gärna skicka mig ett mess om ni kommer eller EJ?..

 

 

Sees.. Puss // Babycakes in the hood!

Av Linda Lorentzson - 17 november 2010 12:17

hon faller pladask ner i botten... OMG   



kan ju säga som så mycket att jag I N T E bryr mig om du tog bort mig som den första på din fejja (patetiskt bara). eftersom du inte bryr dig om vad jag skriver eller du inte läser mina stuff.. VARFÖR då skriva ett eget inlägg på din blogg?   ..

avis kanske man inte kan kalla det.. du har ju ditt egna liv.. men jag har MIN STOLTHET kvar iaf till viss skillnad ifrån dig   .. suck.. men som jag skrev sist, tänker inte bloggbråka.. skrev bara vad jag tyckte.. och det är väl lagligt ? rätta mig om jag har fel?  tihi..

och nu om din "vän" använder din bdb ( konstigt nog ) .. varför i hela friden skaffar hon/han sig ingen egen? haha.. rädd för att visa sin identitet? - Japp - !




* går min egen väg * ;)

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards