Lorentzson

Alla inlägg under november 2010

Av Linda Lorentzson - 10 november 2010 09:51

Allt du vill veta om mig...

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV:
1. är du singel? Nää
2. är du lycklig? ja visst är jag det
3. är du uttråkad? just nu JA!,
4. är du ledsen? Nej
5. är du italienare?: nej
6. är du cooling? Oja!
7. är du från irland? näpp

8. är dina föräldrar fortfarande gifta? javiiisst :))


ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV:
1. tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej
2. har du någon gång blivit sårad? jaa, men har nog sårat mer :P
3. har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt?  Ja ;D
4. har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? Ja
5. vem kysste du sist? André.
6. har du haft en hemlig beundrare? ja, fick hemskickade blommor där avsändaren döpte sig till XXX ;P haha
7. är du kär? JA!
8. vill du gifta dej när du blir stor?  Jaa självklart

 

10 TVÅ ALTERNATIV
2. hår eller ögon? ögon
3. katter eller hundar? hundar
4. några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?  har mina bästisar
5. tv eller internet? INTERNET!
6. coca-cola eller pepsi? Cola
7. utekväll eller romantisk hemmakväll? både och
8. pengar eller lycka? Lycka
9. dag eller natt? Natt
10.msn eller mobil? Mobil

 


TIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? nä.
2. brutit ett ben? nä
3. gjort nåt du ångrar? japp
4. hoppat bungee jump? nej
5. ljugit för någon du tycker om? många gånger
6. ätit en hel tårta? Pii.. nää
7. gjort bort dig offentligt? fyfan, ja
8. viljat bli tillsammans med ditt ex igen? jaa (längesen)
9. gråtit när ett husdjur dog? inte varit med om det än?
10. velat försvinna? Många gånger

 


8 SENASTE
1. telefonsamtalet du gjorde? Syster <3
2. telefonsamtalet du fick? Pappsi
3. personen du var med? Fija&Björn ;)
4. roligaste grejen som hänt? många
5. personen du smsade? André
6. du kommenterade? Ingen aning
7. du tillbringade natten med? André
8. du kramade? mormor

 

 

så jaa :)

Av Linda Lorentzson - 9 november 2010 14:23

Hejsan!


Denna helgen har faktiskt varit riktigt braa :) i fredags kväll så drog man hem till Johan för o chilla lite med Fija, Björn, Johan, Kerstin, Annika ;-)  satt där och lyssna på massa musik.. och gaaaammla låtar.. super skönt! Dansa gjorde man också ^_^ ha ha ha.. snacka mycket och sen började klockan ticka vidare.. så vi drog oss ner på kockarna ;D . ( förlåt Johan att folk får reda på det nu ha ha ha ) . men heeelt ärligt så var där riktigt TRÅKIGT denna gången.. men det tar vi igen näästa :)  älskling drog iväg med min bror och hans vänner så spela dom bowling m.m   . sen drog vi till MC efter det :) efter maten blev det hem .. mys&sova!     <3


Lördag låg man i sängen ett bra tag.. kolla film och var allmänt slöö.. andré drog till sin pappa kl 8 på morgonen :O .. "hur orkar man"? :-S ikke! jag stannade hemma! sen drog vi till päronen för Håkan skulle på halloween fest så självklart fick Linda rycka inte ;);) med sminkning osv.. fast jag hann inte så mkt :/ hade ju bokat att köra Go Cart med dom bäästa<3 . Jag, André, Fija, Björn, Linus, Andreas också några till från arlöv eller böönans vänner :) och FY FAM VAD SKOJ DET VAR!  hahaha.. kommer iaf inte sist ;) behöver dock inte nämna vem det var.. höhö ^^ ..

Sen drog vi hem och beställde pizza ;D då vi åt här hemma.. sen skulle vi starta film ... Meeen det blev bara jag, älsk, andreas :) men det funkade lika bra.. hihi..



söndags la man också kvar lääänge i sängen.... sen hem till pappsi och kolla fotboll hos dom :)))) . dååå självklaaart MFF tog hem guldet ;)  GRATTIS!  sen blev det bara chill tror jag? inget minne där efter hahaha!



Måndag? - njaa inte mycket på den DAGEN.. mer än att när älskling kom hem ifrån jobb så var då fija här :)  så käka vi lite ... sen drog vi in till malmö (stortorget) för o fira MFF SM GULD och 100 års jubileum... =) öveeer fett var det där inne!!! Yääy .. där jag köpte min tröjja ;)

  




Tisdag .. idag då..  vakna vid halv 9 tiden ? tänkte ta det lugnt till 11 ungefär då jag TRODDE vi skulle ner och träna.. så jag käkade lite frukost kvart i 9.. fick sms av pappa att han hämtar halv 10 =O  trodde jag skulle svimma .. ha ha ha.. men det var bara att slänga på sig kläder och ut en snabb sväng med hunden :):) . efter träningen stack jag hem FORT och gjorde lite mat .. sen hämtade mormor upp mig för jag skulle med henne till besiktningen (stavning) ;D fniss* . som alla säger så brukar jag alltid få igenom dom sämsta bilarna ;) så jaa.. och det gick riktigt bra bra.. den gick rätt igenom.. vad annars (A) .. sen har jag träffat fija på en cigg .. snackade massa skoj ;-) . hihi.. och nu är man hemma igen... väntar på darling ska komma hem ifrån jobb .. sen kl 18.00 ska vi iväg.. och är väl hemma igen vid 20.00 ?. typ .. och då blire väl att träffa fija & björn en sväääng... hihi <3




Bjöööörn ? .. nu hoppas jag på detta! haha haha!






här har vi då syster&jag ;D  hihi..


jag lääängtar tills snön kommer faktiskt.. men samtidigt så NÄÄJ, det ska ju vara sol & värme så man kan sola och bara.. och bli bruuun såklart?!  vinter är självklart mysig .. med massa ljus, och julmusik hihi..   det bästa när det snöar är ju att Nikita ÄLSKAR snö.. fast hon inte fattar vad det är för någon som landar på henne?! haha.. hon jagar flingorna *hihi* .. så .. nu är det 1 månad kvar tills jag fyller år =D=D=D jiipppii.. hoppas man får det man önskat sig, och får jag inte det.. då har jag inte velat ha det tillräckligt mycket .. Cyaaa!  





over and out // babycakes - you mean alot for me!

Av Linda Lorentzson - 7 november 2010 22:04

  


kan ju börja med att GRATTA MFF TILL GUUUUULDEEET!!!!! fyy faan...

det finns bara ett lag i skåne, ett lag i sverige... och det är MALMÖ FF!!



  


Har inte gjort allt för mycket idag.. legat i sängen o kollat film med börje =) . sne körde vi ut så jag kunde handla nytt skal till min iPhone ;) . lila blev det...

sen handla lite mat att ha hemma ju ;D . sen hem till päronen mina för o kolla fotbollen som jag EGENTLIGEN inte skulle se.. men när det är MFF som spelar om guldet så mååååste man bara ju..


och nu är syster påväg hit skulle jag tro ?! blir film med henne ikväll :) <3 lääängesen hon sov här nu så ikväll tar vi igen det väl ?. haha..



byebye... // babycakes - Linditzi





You dont understand ? :-/ ..

det är inte lätt !!



i wanne boom boom bang .... <3 peace

Av Linda Lorentzson - 5 november 2010 11:45

Hallllooooj :))


när man väl SOVER som djupast så ska SJÄLVKLART folk ringa och väcka en? :O VARFÖR?  suck.. hädanefter ska jag stänga av mobilen .... :P fast det kan jag inte    :( .. nu syftar jag INTE på fija som ringde... utan min PAPPA :) hahhaha...


iaf , var i malmö igår med Jenny hos jörgen, då vi tog lite foto ;)  här kommer lite bilder snart ...


känner att jag börjar bli SJUK :'( piss piss och piiiss.... stopp i näsaN..och när jag vakna så kändes halsen sjukligt TJOCK!!?? men jaajjjaaa... förkylningar går alltid runt ... men funderar faktiskt på om jag ska ligga hemma någon dag nu och "försöka" att inte bli "så" sjuk...  har faktiskt LOVAT syster att umgås med henne idag eftersom detta är den första dagen hon får komma ut på ja kanske 1½ - 2 veckor?  haha.. stackare.....




Bilder :


 

Liite bilder där vi gör något vi inte får, men dom kommer dock inte upp ;D ha ha!


  

  Jaa... ego ego ego? jadå, inget fel på självförtroendet? NÄDÅ! ;) ha ha ha


  


Älskar min kusin !

 

 

   Profil

Av Linda Lorentzson - 3 november 2010 16:49

hahahaha såå jävla pinsamt... hööh..


en viss person har tydligen tagit åt sig vad jag skrev på min fejja eller blogg för ett tag sedan? ;)

 om att du känner väl mig? eftersom vi gått i samma ***** !!! hahhahah!

      *fniss*


trodde faktiskt VISSA människor hade lärt sig av all utskällning/bråk.. men ikke det neej :) men men.. i slutet förstår den nog , för då finns den andra inte kvar ! =) jaapp jaapp jaapp :))




kom nyss hem ifrån mormor :) där jag ätit middag och kollat lite film :)) ..

så nu väntar jag bara på syster & kanskeee björn ska komma :) blir massa film och gooodis taaajm.. mysigt värre =) senare ikväll vet jag inte vad som ska hittas på?  snart helg juu ? :))

Vad ska ni alla andra göra idag/ikväll då? :)


slå en pling eller tvååå =D



XoXo Babycakes!




Av Linda Lorentzson - 3 november 2010 03:19

har haft en jääättte trevlig kväll med mina bääästa i familjen/släkten...förutom karlskrona borna... haha... så jag tackar så mycket till er alla :)).



har spenderat resten av kvällen på akuten med lillasyster och Annika :( 

jag tycker faktiskt SKIT synd om dig fija.. jag finns där alltid för dig.. och jag kommer följa med dig till doktorn VARJE gång tills du blir frisk..


jag är just nu hemkommen för jag är SKIT trött och ska försöka sova X antal timmar.. annika är kvar där inne.. och ger besked så fort något händer... blir hon då inlagd så vet ni var jag är hela dagen imorgon!!!! inget snack om den saken!!! kör hem om och går med nikita... ish... håller tummarna för det bästa! hon behöver detta!



såå nu ska jag natta mig själv och sen vakna med ett BRA sms eller samtal!



XoXo // BabyCakes <3

Av Linda Lorentzson - 2 november 2010 08:17

morgen :)

 

 

vaknat tidigt idag, skönt men vill ändå sova en stund till :(

så ska försöka att somna om en lite stund.. för sen är det träning runt 11 ? hmm..

 

 

ikväll blir det gäster här hemma :)) Börjee har hjälpt mig inhandla sakerna.. och när han kommer hem ifrån jobb så ska han hjälpa mig med det viktigaste :)) 

sen drar han nog till min pappa så vi kan vara här själva ^^ haha.. men han får gärna vara med..

 

 

såå ? vad ska ni andra hitta på ikväll? .. och vad händer i helgen ??..

någon som har något roligt på gång så hoooojta :D ?



Puss // Babycakes

Av Linda Lorentzson - 1 november 2010 13:11

fy fan för folk som inte kan stå för vad dom sagt eller gjort!!!!


det är äckligt.. usch..

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards