Lorentzson

Direktlänk till inlägg 16 december 2010

Torsdag!

Av Linda Lorentzson - 16 december 2010 22:17

nu är det 1 dag kvar tills bby är ledig <3333 JAA!!

 

idag stack man hem till pappa med brorsan och spela lite xD skoj skoj , fast jaa.. hahaha...

sen nu ikväll halv 7 så var vi bjudna till mormor&morfar på julmat =)) muums.. liten smygstart på julen ;)

och nu har vi kommit hem med en väldigt TRÖTT vovvsing :) hihi.. hoon ligger här och sover såå söött bredvid mig    i love my DOG! hon är min BÄSTA vän, vet ni varför? .. för henne kan jag säga alla mina hemligheter till och hon avslöjar ALDRIG dom för någon + hon sviker ALDRIG en :) vill man ut och gå och ingen annan vill då följer hon gladerligen med mig =D . är man ledsen behöver man inte ringa henne, hon kommer själv till mig.. hihi..    naaw, min nikita är BÄST! sen att hon kan vara lite pain in the ass ibland hör väl till hunden själv för dom ska jävlas med en xD , men gör ikke något...

 

imorgon ska jag ut med mormor och kolla mobil telefon till henne (behöver VERKLIGEN en ny) och eftersom jag är så duuktig på mobiler så får jag ju hjälpa henne (A) haha!!

Efter det så har man fullbokat... duscha med bby när han kommer hem , sen göra vid oss i med att vi ska på 25 års fest hos Zandraa.. då man måste klä ut sig :-O  ska ju vara Leopard ;) *graauw* Becky ska vara ninnniiiiss =) hihi lilleskutt =) och min älskling ska vara sån SUMO brottare som blåser upp sig själv :P xD passar honom hahahahhaha skojade.. såå där har vi hela fredagen typ xD  träningen blir kanske också av?  ska även träna på söndag =) 

 

lördag vet jag ikke vad som händer? hmm.. får väl hitta på något??

 

JAG VILL PÅ BIO NUU ÄLSKLING!   

 

 

så, då är det snart julafton :) skojskoj   . sen fyller bror år dagen efter xD

 

till något annat :

 

trodde faktiskt inte du skulle sluta höra av dig pga det som blivit förändrat? :/   .. nästa gång tänker jag inte förlåta dig, tyvärr ...  du måste känna dig träffad så du vet nog vem du är.. tänker inte nämna namnet här och inte till folket som frågar iheller ...!  suck, att allt kan ändras på några dagar!??!  du lovade ?!

 

 

Träffa Emely & Henke igår =) dom kom på en cigg som ledde till annat också xD .. hahahha .. åkte till hemlig plats ;) och gjorde förbjudna saker .. hahahahhaha... =) men skoj var det. har inte varit ute så sent på kvällarna längre så det kändes duktigt att man var trött där vid halv 12 -12 USCH.. har ju gått och lagt mig med darling alla andra dagar? eller iaf varit hemma med honom.. men men.. ibland får man faktiskt träffa sina vänner också =)

 

en sak till ; förstår inte varför vissa folk inte bara kan säga sanningen ist för att dra helt andra historior?!?!?! Jag har sagt till er att jag bryr mig inte , MEN lite ärlighet kan väl inte vara farligt? om ni nu ska berätta något?!

 

 

Näää, nu ska jag krypa ner hos älskling som då redan sover ;) startar en film ikväll igen så man har något att titta på =)  inte för det är något fel att titta på älsk, men blir lite låång tråkigt om man inte kan somna på 1 - 2 timmar ;P   

  

  

älskling & jaaag <3

 

  här har vi då den berömda REBECCA ;D haha, hon är min räddare i nöden, har man tråkigt då slåt man bara henne en signal så är man på topp igen ;D har alltid något att prata om, även om vi snackar över datorn så har vi varandra i mobilen xD haha.. i fucking löööve you greta =)

 

 

 

 

Här har vi mig & älskling hemma hos honom när vi precis blivit tillsammans ungefär eller några månader senare =)<3 JAG ÄLSKAR MIN MAN! idag är vi förlovade och bor tillsammans med vår älskade Nikita <3  fler år kommer det bli, även förökning, eller vad tycker ni? ;) hehe.. Heeemlis.. 

 

Naatti på er <3  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lorentzson - 11 januari 2017 18:53


Texten talar för sig själv :D!!! Så fucking awsome!!!!!

Av Linda Lorentzson - 9 januari 2017 19:11

Ja då är det nytt år och nyår spenderades med dom bästa i livet :) barn, djur och älskade människor!! Vi var hos becky & Ludde ...

Av Linda Lorentzson - 2 november 2016 23:32

Jodå, denna person har åkt på något långdraget skit .. förkyld & hosta från helvete sen 3 veckor tillbaka .. försvinner fan inte :/.. sen har magen helt kraschat ... (väntar än på denna jävla undersökning )... svensk sjukvård ... Men annars är de...

Av Linda Lorentzson - 4 september 2016 22:16

Japp, nu har man äntligen kommit hem från Spanien & det har vart suuuuuuper härligt att vara i väg och bara njuta & kopplat av... MEN 2-3 dagar innan hemresan så flög man på influensan :( så nu ligger man här hemma med förkylning, feber, hosta, ont i...

Av Linda Lorentzson - 9 juli 2016 03:24

Äntligen är det fredag natt & helgen har börjat för mig kl 21.00 ikväll då jag slutade jobba ;) måste bara säga att jag älskar att få jobba med alla dessa underbara hundar, och att dixie får vara med mig på jobb Varje dag har varit drömmen länge & äv...

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards