Lorentzson

Direktlänk till inlägg 25 december 2010

25/12 Grattis bror :)

Av Linda Lorentzson - 25 december 2010 11:06

Jahapp, då var julafton över för detta året =) häärligt..

hade en väldigt trevlig julafton hos älsklings faster :) med god mat & massa julklappar =) wiho.. körde hem vid halv 9 tiden för vi skulle lämna andrés farmor&farfar och efter det så drog vi bort till min farmor & farfar för att prata en liten stund och tacka för julklappen vi fick av min farmor & farfar , sen när vi körde där ifrån så blev det hem till mamma & pappa för o fira med dom på kvällen och få julklappar av dom och mormor o morfar =) TACK SÅ JÄTTE MYCKET ALLA =D <3

 

Jag fick allt det jag önskat mig så jag är nööjd =) nu saknas bara min

iPhone sen är allt PERFEKT! =)

 

Idag är det shopping på listan :) sen ikväll är det kalas för min käre bror som fyller 25 :) blir kanske lite festande på kvällen? spela kinect ? ;)     GRATTIS HÅKAN!!

 

 

Och Emely ;) ? tjejkväll hos dig SNART!! :-O eftersom du också har kinect nu såå ska vi SPELA!! =D haha...

 

 

ha en god fortsättning alla :) Haaaj!

 
 
Mamma

Mamma

25 december 2010 12:00

Tack så mycket till dig/er också, för både julklappar och trevligt sällskap på kvällen. Hoppas du får din iphone på måndag, så du kan använda alla dina julklappar ;)
Vi ses i kväll igen, och det ser jag verkligen fram mot! Ha det så gott i mellandagsreavimlet...
Massor av varma kramar, och ha en god fortsättning du/ni också!!!

http://lorentzson.bloggplatsen.se

Linda Lorentzson

25 december 2010 17:21

Hihi jaa jag hoppas också på att få den :) *fniss* .. men grejorna är redan använda med Börjes iPhone ;) haha.. mååste ju testa.. men men, ja vi ses snart faktist.. ska bara klä oss nu sen kööör vi.. puss älskar dig

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lorentzson - 11 januari 2017 18:53


Texten talar för sig själv :D!!! Så fucking awsome!!!!!

Av Linda Lorentzson - 9 januari 2017 19:11

Ja då är det nytt år och nyår spenderades med dom bästa i livet :) barn, djur och älskade människor!! Vi var hos becky & Ludde ...

Av Linda Lorentzson - 2 november 2016 23:32

Jodå, denna person har åkt på något långdraget skit .. förkyld & hosta från helvete sen 3 veckor tillbaka .. försvinner fan inte :/.. sen har magen helt kraschat ... (väntar än på denna jävla undersökning )... svensk sjukvård ... Men annars är de...

Av Linda Lorentzson - 4 september 2016 22:16

Japp, nu har man äntligen kommit hem från Spanien & det har vart suuuuuuper härligt att vara i väg och bara njuta & kopplat av... MEN 2-3 dagar innan hemresan så flög man på influensan :( så nu ligger man här hemma med förkylning, feber, hosta, ont i...

Av Linda Lorentzson - 9 juli 2016 03:24

Äntligen är det fredag natt & helgen har börjat för mig kl 21.00 ikväll då jag slutade jobba ;) måste bara säga att jag älskar att få jobba med alla dessa underbara hundar, och att dixie får vara med mig på jobb Varje dag har varit drömmen länge & äv...

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards