Lorentzson

Alla inlägg under mars 2010

Av Linda Lorentzson - 19 mars 2010 18:14

vad lugn helg jag&älskling kommer få :) men ändåå riktigt jävla skönt.

får ta och ha myskväll med familjen idag <3. FREDAGSMYS .. 

ska gå bort till mormor&morfar på middag nu snart..  mums !

 

har haft en rolig dag med Nikita :) man måste ju ta hand om dom små liven om man skaffat såna, till skillnad från vissa som inte orkar bry sig     ...

 

hitta en hund idag till försäljning..  =O  helt sjukt vad folk gör med sina hundar :O:O?? ..

usch, hade jag inte redan haft nikki så hade den hunden varit här hemma ikväll och vi kanske ska fundera lite   

 

folk som skaffar en hund, dom BORDE tänka efter lite innan dom ger sig in på det.. för en hund tar upp lika mycket tid som ett barn inprincip .. men att folk köpa en HUND, sen efter 6 månader till 1-2 år så kan dom inte ha kvar dom för "allergi" som dom säger men innersinne så är det att dom inte ORKAR med dom tror jag faktiskt... jag menar?! .. kolla upp er för allergi INNAN ni köpa ett djur då? . för djuret mår inte bra att folk håller på så!

 men skitsamma egentligen, för så länge jag har min hund&älskling så mår vi bra.. och hon får ALL den kärlek vi kan ge henne om inte mer ibland *fniss*   ...  men visst finns det folk som har allergi MEN min ÅSIKT om det är att dom borde kolla upp såna saker FÖRST!

 

 

nu vill jag har maat .. hungrig som fan ^-^ .    snart börjar älskling jobba igen och jag också förhoppningsvis! =P .    tänk så mycket folk som är arbetslösa egentligen?  men ändå sitter folk o klagar på andras ekonomi? ..  fast dom inte har jobb själva?! hah fuckers fan :) . men alla får väl ett jobb förr eller senare =)    ... nu ska vi gå till M&M .

 

 

Höööörs foggs!     kiss on you



Av Linda Lorentzson - 19 mars 2010 10:09

   


ikväll ska man vara fylle körare till min underbara Anneliiie <3 :)  

Av Linda Lorentzson - 18 mars 2010 23:30

orkar faktiskt inte lägga in ngt bloggande ikväll ..

kan skriva att vi har varit på strippen ikväll iaf :)  blir tidig läggdags för oss idag!

 

GODNATT

Av Linda Lorentzson - 18 mars 2010 16:33

har jag fått tillbaka min datooooor... :) fast jag fick ut en NY ist :) fatta såå göött.. nu kan jag äntligen sitta här hur mycket jag vill .. min min min..


jobb snart? tackar man inte nej till ;P hahaha! men som sagt.. får la se vad Lernia erbjuder moi   


men vi har det riktigt bra här hemma ändå, jag och älsklingen..

vet inte vad som händer idag, tills nu precis när BG ringde och sa att det är INVIGNING (stavning?) i lödde  .. STRIPPEN har startaaat.. och sen får jag min bil förmodligen början av näästa vecka.. hahah fiifan vad jag ska köra race as hell    hahhahaha!



nope.. nu är det lite tv och vila som gäller.. sugen på att dra ner o träna?  meen? suck.. blir ut och gå en runda ist maybe!




puusss på gumpen :)

Av Linda Lorentzson - 18 mars 2010 00:14

är det som händer hemma hos oss ikväll ;P haha...


är faktiskt jäävligt trött idag :( men kan bero på att jag fortfarande inte är FRISK! "Panik" eller? ;O .. måste va frisk till måndaaag för då börjar det roliga jööh ^^ ..


gick en lång runda med nikki o älskling imorse :)  promenerade till åkershus där vi skulle träffa Zandra på en cigg eller 2  :) sen stod vi och pratade en massa gojjjaaa.. men som vanligt så har vi alltid något att dra upp =P ..


nu blir det en bra film med älskling... efter vi kollat klart på animal planet.. skit synd om en hund som blivit påkörd och brutit båda frambenen precis nere vid "händerna" - som dom sa ....


hoppas alla får en lika mysig kväll som jag <3 . puss på er!

24

Av Linda Lorentzson - 17 mars 2010 13:10

det blev det att vi stack hem till pappa för att hålla honom sällskap liite :) . till och med frukost blev det häär.. och nu ska vi snart sätta igång o titta på 24 ;) .


faktiskt rätt bra serie fast jag inte följt allt ;P .. haha!


Av Linda Lorentzson - 17 mars 2010 09:45

ja nu börjar det trilla in lite tur här hemma :) .


jag börjar på lernia på MÅNDAG   kommer faktiskt bli spännande :) . weeeij

sen får vi ju hoppas det blir den utbildningen jag ville gåå ;) sen såå ser ni inte mig mer =P  OM det blir av :)

 sen till sommaren så börjar älskling jobba :)  häärligt..


öveer till annat nu .. idag vet jag inte vad som händer ? någon som har någon ide? ..  hihi

funderar på om jag ska ut en låång runda med min älskling .. ? join?  ..


kanske får gå hem och hålla min far sällskap? :P . synd han ska sitta där helt själv .. hahaha


älskling ligger och sover :/ han har åkt på min förkylning .. stackare.. men den varar ca bara 4 dagar.. kanske 7 om han har otur ;P  hahaa!...  


musik är livet för mig   




kommer in och skriver mer senare ..   

Av Linda Lorentzson - 15 mars 2010 21:18

såå sjuuk film vi sitter och glor på nu, hahhaa!


herregud, kommer inte på vad den heter.. men tror det är något om crazygirlz? :P men iaf.. man sitter iaf och garva stup i kvaarten åt den :) . nu ska jag kolla vidare sen kommer jag in igen och ser om det hänt ngt på denna fronten ;) .


kööösss på er :)


Lindish ;)

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards