Lorentzson

Alla inlägg den 7 maj 2010

Av Linda Lorentzson - 7 maj 2010 08:56

har faktiskt tröttnat lite på Dator och sånt shit.. tänker  man efter så gör man egentligen inget vettit här förutom att kollar jobb? :| ..  man går in o kollar lite på sina sidor o sen snackar lite med vänner... men va fan? det kan man göra med mobilen ist :)   ..  men men..



igåår var jag på strippen med Håkan & Emely :)  sen var Bg, Börje , henke, alf .. mfl där :)  rätt mycket folk men hände inget speciellt.. poliser jaa..


idag börjar bonnamarknaden i stp ;P pinsamt namn men va fan dåå .. man får väl gå ner där med älskling och titta lite efter han jobb.. ikväll blir det N O G öltältet med folket :) . bara drygt att alla fjortisar springer runt där och tror dom är ngt när dom försöker va fulla o dryga xD .. men som sagt, dom håller sig på sitt håll väl.. haha!


Emely?  kan du vakna :O ??.. skriv till mig när du e vaken så kan jag komma ut till honom =D . hihi*



Älskling&jag hade lite tjaffs igår "/  inte kul, men det löser sig idag väl ? right?


Haaaj

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards