Lorentzson

Alla inlägg den 19 maj 2010

Av Linda Lorentzson - 19 maj 2010 09:54

HAHAHA det är gött viktor :) 

du skriver roliga kommentarer och man kan inte sluta skratta åt vissa :P  hahaha!

men nu skrev du iaf kommentar ! så vad händer idag ?

kanske ska klippa viktor? :) hihi

Av Linda Lorentzson - 19 maj 2010 01:37

All my lovers!


under denna dagen så har det inte hänt så mycket mer än att vid halv 11 imorse så stack jag till mammas jobb och tog en cigg :) och snacka lite.. jag är fortfarande lite nervös över detta "/ dont like this.. shit! ..  sen drog jag hem till mormor därefter.. för vi skulle köra in till sjukhuset vid 1 tiden och hämta gamla mormor :) . äntligen har hon fått komma hem..  så hoppas allt är bättre med henne.. sen under tiden mormor var där så drog jag hem och lämnade nikita.. och vidare hem till pappa =) . satte oss och spela lite wii och snacka en del :) :) . han undrar varför jag är nervös, men som vanligast så brukar jag inte prata med honom om sånthär .. såå nope, han fick inget veta xD .. sen drog jag hem för och träffa baby <3 .. så vi gjorde mat & mös lite innan han skulle iväg :)


Sen har jag varit med Emely, Henke, Alf .. då vi träffat : Robin, Bobby, Viktor, (även glenn var där, men inget snack) , Hampe, Andreas, m.fl ... så vi har ungefär stått och snackat och haft trevligt ikväll :) ..    

 


nu är jag hemma och tänkte krypa ner hos älsklingen i sängen :$ <3 hihi.. han sover så gott nu så egentligen vill jag inte ;P för han kanske vaknar?! =O .



Hörs imorgon :) puss! <3

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards