Lorentzson

Alla inlägg den 17 maj 2010

Av Linda Lorentzson - 17 maj 2010 17:20

Heeejsan :)


Kom då hem vid 2 inatt och satte mig vid datorn lite snabbt, men var faktiskt ganska trött      så det blev inte så länge man satt uppe .. så jag kröp ner och älsk och försökte sova, men IKKE .. varför i hela friden kan man inte somna om man är så jävla trött?   .. Ajaaa, jag snacka lite med folk på sms och sen så märkte jag att älsk var vaken så prata lite smått med honom.. hihi .. han hade inte kunnat sova pga att jag inte var hemma inatt    GULLIGT eller? hehe.. så till slut somnade han, sen kl 6 imorse så ringde klockan för han skulle upp    trodde jag skulle dööö så trött jag var :( . men sen somnade jag om och vaknade vid 9 tiden igen och satte mig vid dator :)  snacka med pappa för han fick hjälpa mig med en sak inom datorn .. eftersom han e data-geek NR 1 =D  hahaha...


sen skulle jag på möte kl 1 så jag stack in till lund och satte mig däär .. Emely kom in där och väntade på mig :)  sen drog vi och träffa R & P innan vi drog till mormor och käka maaud     såå kom BG dit och tog sen cigg, sen fortsatte vi hem till pappa och höll honom sällskap sålänge han klippte gräset (A) . sen har vi suttit där och snacka en massa skit saker man gjort =P . även hans ungdom .. hehe..


så nu ska jag o emely glo lite tv :) . ha det fint alla :) puss på er


Av Linda Lorentzson - 17 maj 2010 02:13

fick äntligen träffa min saknade Emely :) <3

har spenderat kvällen med henne :) sen stack vi o träffa R och H .. :) satt i H´s bil ett jävla bra tag och bara snacka och hade allmänt roligt :) H har man ju pratat med på sms.. men R var jävligt längesen man SNACKADE med ;P . men men thats life..



natti

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards