Lorentzson

Alla inlägg den 12 maj 2010

Av Linda Lorentzson - 12 maj 2010 21:01

Nu är det ju såkallat "fredag" för dom flest :) vissa är ledig bara imorgon och några på fredag med, sån tur så är min baby ledig båda :) underbart..


Ikväll är vi hemma hos mina föräldrar, har precis ätit och rökat =) och nu vill dom titta på Avatar men som sagt.. jag och Jörgen har ju redan sett den ;D .

Men det är en sån film man kan se Om Och Om igeen :):):) . hehe..


sätter igången nu typ, så varar den ju 2h 40 min sen efteråt så vet jag faktiskt inte vad som händer ? .. får väl se om någon vill ses på en cigg eller umgås ;) .


Tänkte lägga in lite blandade bilder nu så titta o njut =D .



  Bögarna är igååång =) <3   Börje : neej, inte nu .. hihi   Bg: Joo, nu är det dax folk får reda på vad vi EGENTLIGEN brukar göra xD     Okeeeij dååå ..   Puss mig? / börje   Tudeluhuuu   Ueee, vad ser du? juste ... den jäveln ;)   Geek and Braaaat ;) .   kiss my but

Älsklingarna <3  

Av Linda Lorentzson - 12 maj 2010 18:39

Tjenis..

 

har precis kommit hem ifrån ett besök på sjukhuset :)  gick bra och alla mår bra (nästan) . behöver ju inte skriva ut VARFÖR jag varit där, för finns en del folk som ska blanda sig i det och skriva ut det :)  såå.. men i alla fall.. har spenderat dagen hemma hos mormor xD (lääängesen) ..  sen drog jag hem runt 3 tiden för o vänta på darling <3 :)  . han kom hem, sen pööös vi till Lund (sickhouse) .  så nu ska han gå in i duschen då han tvingar med mig in nu ;D . men jag sätter mig här inne och skriver blogg ist =) . Min underbara André är det bääästa i mitt liv <3 . JAG ÄLSKAR HONOM... punkt slut.     Ikväll vet jag ikke vad som händer? vad tycker folket? man kan ju alltid följa med dom andra på utgång? men man är inte hipp på det i sånt här väder :P ?.    snart ska vi bege oss till mina päron iaf och käka pizza (onyttit) eller vad? ;D  men ibland får man unna sig xD ...

 

 

Imorgon hoppas jag på att Baby&jag ska hitta på något skooj tillsammans :) han är juu låång ledig nu :) :) :) (gillas) ..   hoppas då också att få träffa min Emely innan hon åker iväg hela helgen :O <3 :( ..

 

Fredag? feest? :) .. Ajaa, ska logga ut nu ! Buzz tonight .. Puss :) <3

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards