Lorentzson

Alla inlägg den 22 maj 2010

Av Linda Lorentzson - 22 maj 2010 12:22

fick en kommentar av "ljusblå Cabbe" :)

'Jaaa visst gör man det ;) får ju hänga med ut en sväng sen =) !




Över till igår, hade väldigt trevligt på middagen :) SKIT god mat och jätte trevligt sällskap =) . vi stack hem vid 10 tiden, lämnade svärmor natha hampus.. sen vidare hem där då annelie & jocke kom för o snacka lite :) . så vi släppte hundarna och dom gick leka..  Nala & Nikki löper :P så det är väldigt allvarliga mot varandra :P haha! .. sen fick jag ett samtal av min mamma :(  där hon berätta att läget är inte alls bra med min gamla mormor :'( hon ligger på sjukhuset med massa slangar i sig :(:(:(:( . så jag åkte in där fort som fan för och träffa henne, kunde varit sista gången ju .. så kom in där runt 11 tiden och jag ställde mig där.. mitt framför henne ... Guuud vad hon ser ut =( alla dessa slangar och morfin .. hemskt att se henne såhär.. hon vill så gärna lämna allt nu men hon kämpar för att stanna :'( usch,  vi alla var där inne som hon ville så när klockan var ca halv 4 så fick jag, älskling, pappa och håkan köra hem för o få sova lite, men en del var kvar.. min mamma & mormor har varit där heeela natten och morgonen .. dom kom hem vid 10 imorse och körde in igen efteråt! så nu har dom gett henne en slang med morfin hela tiden så snart är hennes tid inne :'( USCH!! JAG VILL INTE..

Du ska veta att jag älskar dig gamla mormor <333 . du kommer må bäst att lämna allt och få stop på allt lidande! <3   love!




Idag ska jag och älskling ut och stoooor handla :) tömma allt i frysen & kylen, sen in med allt nytt o gott :) :)  men skriver mer sen...



skriver jag inte på ett tag så vet ni varför! Puss!

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards