Lorentzson

Alla inlägg den 16 maj 2010

Av Linda Lorentzson - 16 maj 2010 17:47

Hejsan!


Jag & Älskling har precis vaknat IGEN   

Helt trötta har vi varit idag.. först en runda till sjukhuset sen när vi kom hem så la vi oss och somnade som vi egentligen INTE skulle    .. men vadååå...

Så nu blev vi bjudna på middag hemma hos mina föräldrar .. fläskfilé :) mummsiigt...


SEN efter vi ätit så ska jag få träffa EMELY <3 . jaaa :):):):) ..


ikväll vet jag inte vad som händer ? söndag är ju slappe dag, men vi har slappat enda sen i onsdes   .. så man får komma ut lite jö :)



Men skriver mer sen :) .. kommer lite bilder nu också =P



  Där var sjuukt halt på den så gled jag som fan ;P men jag hann att stanna innan vattnet xD .. tur var väl det =)   Hade fiske runda igår med Becky, Jonathan, Börje, Jörgen :)   massor av fisk xD ..

  Dont smile  :P   Goooosiiigt :)   han ville tvunget ner till vattnet, men nääpp, för halt på stenarna :(

Foto VS foto  :)  hahahha!


Hörs ikväll mina älskade läsare... ;)  

Av Linda Lorentzson - 16 maj 2010 12:09

här kommer lite bilder ifrån långhelgen!   


  Nikita och hennes mamma Nala <3

Nala <3 mammsi



  

  Sötnosen själv <3 :)


  Nikita <3 . sååå trötta dom var efter den aktiviteten   Nikita & Pappa Pysen :)



  Hela familjen :)


  :)   utslagna   Mamma vaktar sin frisbee   Hoon jagar sin boll så in i helvete ;P   Gott med jord ;P      Drickepause =D   Världens finaste hundar :)   <333 kärlek             Pappa&Dotter :)   tävling? ;)

Självklart kom pappsi förbi xD  

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards