Lorentzson

Alla inlägg den 13 augusti 2010

Av Linda Lorentzson - 13 augusti 2010 00:33

Här ramlar in lite bilder nu :)) ..


 

(ny frisyr :) ..tyck vad ni vill.. men jag ROCKAR i den   )


 

Ännu en till :))) .. men inte lika bra.. bjuder på dåliga bilder också :)



 

I love you of all my heart :) <3


 

bild innan jobbedax ;) .



 

morgon rundan med älsklingen :)) ..


 

Min bääästis är föralltid vid min sida ( du vet vem ) ..


  


äldre bild ;) . fast inte såå gammal.. 4 dagar sen :P ..





nu får ni fan ta o lägga en kommentar på er åsiiiikt !!! förståttt ???


Av Linda Lorentzson - 13 augusti 2010 00:06

Ikväll har varit rätt soft kväll .. vatt ledig idag.. och ännu har man feber :( . allt suger när det heter sjukling ! SUCK!!!

 

 

måste bara berätta att kärlek är faktiskt något fint ..

jag har min sambo sen ca 6 år tillbaka.. vi har visst hoppat fram och tillbaka innan.. men nu har vi varit tillsammans i 3 år den 9 december och vi är förlovade :)  vi bor tillsammans.. vi har skaffat hund för 1 år sen snart =) allt är skit bra.. vi har våra brååk och vi hatar varandra vissa stunder.. men innerstinne så ÄLSKAR jag verkligen denna personen.. hur mycket ont han än gjort mig och jag honom så står vi kvar tillsammans och pratar ut om allt.. "oftast"..  *L*.. och jag är sjukligt glad över att jag har min familj och vänner som stöttar mig/oss när det är något.. behöver jag hjälp så ropar jag högt.. annars är jag tyst som en mus! .. men en sak ska du veta André Börjesson och det är JAG ÄLSKAR DIG...  du är min pojkvän.. du är min älskling.. men det bästa med dig är att du är min BÄSTA VÄN <3 always!

Av Linda Lorentzson - 13 augusti 2010 00:02

hahaha där blev ni lurade ... ;)  nu kommer man få ÄNNU fler som läser detta inlägget.. för när ni ser att rubriken heter *jag älskar inte dig* så måååste ni bara läsa det för då har det ju hänt något mellan mig och börje :O  shiit.. jaaa hela världen MÅSTE ju veta :p .. men sorry guys..  ;) inget som hänt mellan oss!! mohaha... utan jag hade iiiinget bättre att skriva som rubrik så jaa det blev detta :) ..



Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards