Lorentzson

Alla inlägg den 30 augusti 2010

Av Linda Lorentzson - 30 augusti 2010 10:31

Det var en gång en gubbe som var ute på en bar.
Då kom det en jättesexig tjej fram till honom och frågade om han ville hänga med henne hem.
Gubben svarade snabbt:
- Ja, det klart!
När de var framme, så gick han in i tjejens rum. På väggen såg han fyra stora hyllor fulla med gosedjur i olika storlekar. Det var lite konstigt att en sådan sexig tjej hade så mycket gosedjur.
När tjejen kom till gubben hade de sex som vilda djur. När de var klara sa tjejen:
- Ta ett gosedjur på nedersta hyllan.

 

 

 

Alla barnen dricker läsk förutom Sten, som dricker fotogen.

 

 

 

 

 

En arbetsgivare tog in fyra personer på anställningsintervju. Han tänkte göra en lite annorlunda intervju så han ställde bara en fråga. Han sa:

- Vad är det snabbaste ni vet?

Den förste tänkte en stund och så svarade han:

- Det måste vara tanken. Plötsligt poppar den upp från ingenstans.

Arbetsgivaren antecknade och vände sig till den andre. Han tänkte också efter innan han svarade:

- Jag tror att en blinkning är det snabbaste som finns. Den är ju över i samma sekund som den den börjar.

Fler anteckningar. Den tredje:

- Jag tror på ljuset. Om man går in i ett mörkt rum och trycker på ljusknappen så badar rummet i ljus samma stund som man trycker.

Arbetsgivaren antecknade och tyckte detta svar var mycket intressant eftersom han också ansåg ljuset var det snabbaste som fanns, men han var ändå tvungen att fråga den fjärde personen om vad han ansåg. Han svarade:

- Diarré.

- Va?

- Jo, häromdagen körde det till mig i magen och jag var tvungen att rusa på toaletten, men jag hann varken tänka, blinka eller tända ljuset innan jag sket ner mig.

 

 

 

 

 

hahahahahahaha! så sjuka saker man hittar :P

Av Linda Lorentzson - 30 augusti 2010 10:01

godmorgon..helt förtidigt att vakna nu :O ..

men iaf.. tänkte skriva ett rätt långt inlägg inatt men det blev inte av för jag o siz startade en film ist :)).. ligger och funderar om jag ska skriva det nu eller inte ?. .. hmm... 

 

vi kan börja med att igår gjorde vi inte så mycket..  när vi vaknade vid 13 tiden så snacka jag med becky lite och hon och oijni kom på besök.. sen kom jörgen.. alltid lika trevligt att få besök :))) ...  vi gjorde inte allt för mycket.. va på lekplatsen, oijni hjälpte börje med hans bil sålänge vi andra stack och handla.. sen vid 18 så stack vi hem till mormor & morfar för att göra middag :)  blev min berömda tonfisklåda ;) muuuummmaaa...

 

men jag försöker skriva inlägget nu ... hehe...

 

jag kan börja med att jag är trött på folk som ska gå och snacka massa skit om andra och sen när man väl umgås med dom så sittter dom och säger hur glada dom är att ha en som vän? men varför inte bara vara den du är med ALLA? måste man ljuga för att få behålla kompisar? då är det inga bra vänner? ..

 

Sen har vi allt om detta med att när folk gör slut.. dom ber om hjälp och sitter och säger att : jag vill inte tillbaka dit? jag vet hur allting blir igen ? jag måste få komma därifrån ? .. sen när du inte varit där på skit länge så säger du : fatta så bra jag mått dessa veckorna ? och du undra vad fan du gjorde med ditt liv ? jaa jag vet inte? men som sagt... du bad mig om hjälp.. du var glad för att du hade mig kvar som vän eftersom alla andra har stuckit? och EGENTLIGEN har dom gjort rätt? jag gör samma sak nu snart.. trött på detta jävla dattande.. om man vet hur det blir när man går tillbaka till sitt  X så? va fan.. gör ngt åt det då ?? sitt inte där och bara tro ens vänner ska acceptera det ?! hell no! sen sitter du och säger i bilen till mig och alla andra att du ska umgås med oss ofta nu för du ska glömma det andra och för att du mår bäst så! men vad gör du ?? . JOO... TRASKAR TILLBAKA TILL HÅLET!

 

sen har vi den andra typen som var min bästa vän en gång ...

var är den nu? joo helt gone?! .. orkar inte dra heeela den historian.. det enda jag kan säga om det är att FÖRR när man mådde dåligt så kunde man ringa dig dygnet runt för jag behövde hjälp eller var jävligt ledsen?!  och du ringde mig om det var ngt ? .. vi hittade alltid på saker ? .. men var står vi idag? joo på vars en sida tågspåret där tåget går 24/7 ?! tycker det är jävligt synd det blivit såhär ? jag saknar tiden då... ingenting är sig likt.. och visst att vi växer upp ? men man kan väl ändå ha kvar sina vänner? (gamla vänner) ? . täänk lite..man behöver inte sitta inne dygnet runt med sin partner ? det är för fan så man förlorar "vänner" .. aja.. .  nog om det!

 

jag har såå mycket mer jag vill skriva ut om.. men jag orkar inte just nu....det kommer nog mer ikväll eller ingenting alls? får se vad jag pallar :P .. jag tycker inte ngt ska bli sur för detta som står här .. för det är bara sanning som ni själv sagt till M I  G ! .. och jag har bara att säga : FY FAN VAD JAG ÄR TRÖTT PÅ DENNA JÄVLA SKITSNACKEN NU! jag drar mig ifrån detta!!! SES

 




Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards