Lorentzson

Alla inlägg den 14 augusti 2010

Av Linda Lorentzson - 14 augusti 2010 17:48

Hejsan!

 

Sitter just nu i karlskrona och har gjort sen igår :) :) .

kom igår kväll vid 8 tiden tror jag ?? .. jag älskling och mammsii ..

så barnen hade lagt sig när vi kom så det blev att äta lite maud och sen satt vi o spela Ps3 till halv 3 tror jag ´:P .. sjukt ball.. tävlingar och sånt..sen blev det sängdax.. sovit som en guud.. fast ungefär 6 timmar :P .. men sen gick jag o pappa o la oss vid middagstid och sen vakna jag 50 i 4 :O .. så sovit ut har jag fått gjort idag :) .. va skit fint väder imorse :) gick ut o tände en cigg o satte mig i solen.. sen har nikita haft vattenkrig med slangen :P i ca 2 timmar =O . så nu är hon riktigt TRÖTT =) skönt att hon får sovit lite också.. hon har varit lite "stirrig" inatt pga att hon inte känner igen sig ju .. men det blir nog bättre inattt.. såå.. mamma och sus åkte iväg för att handla smycken vid middagstid men tror ni dom är tillbaka ;) HAHA NÄÄ! men så är det när dom ska handla "snabbt" hehe.. såå men ikväll ska jag laga tacos till dom här hemma =)  gottis som fan!

 

sen när det är läggdags för barnen så blir det barnförbjuden film säger morbror ;)  mohahha.. köttit.. tihi...

 

saknar alla där hemma :/ .. men detta är bara skönt att komma iväg lite ifrån allt bullshit från en viss del -;) . no lifes .. ! skriv om ni vill ngt..

 

 

Pussen<3

 

 

 

  

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards