Lorentzson

Alla inlägg den 20 augusti 2010

Av Linda Lorentzson - 20 augusti 2010 14:26

 


Just gonna stand there and watch me burn
But that's alright because I like the way it hurts
Just gonna stand there and hear me cry
But that's alright because I love the way you lie
I love the way you lie, I love the way you lie
Denna låten är grymt BÄST!
Av Linda Lorentzson - 20 augusti 2010 10:00

i gatan... malmöfestivalen börjar redan idag ju :))) sjuuk najs...

och ikväll är det för helvete PERIKLES!! =D JAAA!!!


vaknade nyss.. helt sick .. såhär tidigt brukar jag inte vakna :I .. men men.. så är det ibland... siz ligger fortfarande o sover.. hihi.. när hon vakna är det burlöv som gäller för jag ska inköpa mig ett nytt skal :)) tihi* 


igår var man hemma mestadels.. sen vid 3 tiden hoppa jag in i duschen.. sen promenerade jag bort till åkershus där jag skulle träffa Fijah, Annika, Mattias :) åkte med dom till burlöv så vi körde dit vid 4 tiden.. sen gick vi där i x antal timmar.. körde hem vid 8 tiden tror jag ? sen hem till becky och snacka =)) trevligt.. blev lite längre än beräknat ;P .. men alltid lika mysigt..  sen när vi kom hem vid 11 tiden så visste vi inte vad vi skulle göra så vi satte oss och käka popcorn i köket :P.. sen fråga alexandra om vi ville med till statoil i lund och YES självklart följde vi med =) .. åkte hem direkt efter och starta film...  the last song <3  fyy satan va bra den var <333  ..



Nej folk.. nu ska jag klä mig och hoppas den andra loppan vaknar snart =) ..


Puss på er!




Älskar min man <3

   Gammal bild <33

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards