Lorentzson

Alla inlägg den 25 augusti 2010

Av Linda Lorentzson - 25 augusti 2010 19:19

ska vi släppa bomben nu eller hålla den ?.. hmm

tror jag släppen den ;) ..

 

sitter här nu med alexandra och skriver ett litet inlägg :)))...

 

 

tycker det är såhär...

 

jag satt precis och läste lite olika bloggar? 

och sen föll det mig att ... hallååå?

nu sitter och skriver att folk ska lägga av att blanda sig i eran liv ? och sluta skriva om er bla bla bla.. osv... men ÄNDÅ mååååste ni bara sätta er ner och skriva om OSS? ;)  jag menar.. hehe.. vi vet att vi är "kändisar" i er värld men bara för det så behöver ni inte skriva om oss för det hjälper ingen ?!

 

ni vet sååå mycket för ni är sååå duktiga? . men tänk efter ? har ni kollat på ert liv ? .. sitter hemma och bara sjunker ner i botten för innersinne så mår ni SKIT.. för den ena vill göra en sak och den andra vill ut och göra en annan sak ??  men för fan? släpp kopplet, ni är vuxna..  ni klagar på alla oss andra.. men egentligen har ni NO LIFE.. ni sitter bakom en skärm/mobil och snackar massa SKIT om alla andra som ni säger snackar skit om ER.. tycker det är mycket snack .. liten verkstad ?. ni ber oss komma till er för vi ska se vad som ska hända? men när vi väl kommer så vill ni inte komma ut? .. hahahha.. moget? nää.. vi kör hela jävla vägen.. vi är ca 3 st och vad är ni ? 5 -8 st ? tss.. för fan.. era ord skrämmer oss inte.. sen att ni blandar in föräldrar / svärföräldrar ?! hallå? ska jag ringa mina föräldrar för jag själv börjat bråka?  hmm nää tack.. håller familen utanför.. lös problemet själv eller skit i att ställa till med dom ?!..    jag har sambo & hund.. även egen lägenhet... jag vet vem som är mina vänner och inte? men du vet inte dina? eller NI .. ni satt och klaga för ni inte hade några vänner kvar? men se... ni har hittat ngr för tillfället.. ? hehe.. anyway... er h"åla" kan DRA HÄR IFRÅN! ... en bomb hade suttit fint hos er ... !

Jag hade kunnat skriva sååå mycket mer men just nu orkar jag inte :)) för nu börjar en film vi ska se ;)  tihi* ...


ikväll blir det film.. men eftersom sambon inte är hemma så får jag väl ringa hit en annan att mysa med ;) hihi.. hoppas ni kan hålla tyst om detta  o.O ... !




blev ingen NRJ in the park.. men kommer fler tillfällen ;D .




sug och svälj... ses nästa helg baby ;)

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards