Lorentzson

Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av Linda Lorentzson - 23 augusti 2010 16:44

Miin älskade vovve i vintras =) ..


Maaan kan döö för henne ! wiihoo



                                           



FATTAR NI ATT HON VARIT SÅÅÅ LITEN ? .. OH MY FUCKING JISUS! :O  

Av Linda Lorentzson - 23 augusti 2010 15:28

Home Sweet Home som dom brukar säga   

 

vad ska folket hitta på idag ? .. själv har jag precis kommit hem ifrån jubb ungefär.. så älskling slutar snart och när han kommer hem så blir det nog iväg och handla och fylla hela kylen och frysen! GÖTT för fan!   sen ikväll ska jag förhoppningsvis träffa mina underbara godingar :)) siz m.fl ... miss that girl.. hihi.. ska även iväg och kolla bil med henne och Annika tror jag ? när dom ringer henne ! ! ! !

 

 

har såå sjukligt ont i mina FÖTTER & ben :(  mååste köpa nya skor för dom jag går och jobbar i nu har gjort så jag fått blåsor under fötterna :'( AAAJ!..

 

 

Såå.. hör gärna av er om ni vill ses :) är ledig fram till NÄSTA helg!

Av Linda Lorentzson - 23 augusti 2010 06:38

Godmorgon :)) ..


helt ärligt så är jag lite borta på dagarna ? just nu vet jag att det är måndag för älsklings klocka ringde för vi skulle gå upp :P .. men jag har jobbat exakt hela helgen.. och i lördags så kom annelie och jocke förbi jobb och jag bara fråga jocke : Är inte du och jobbar? :O .. han svar tillbaka : Ähh??.. Linda..? det är LÖRDAG! :P ... ooopps.. haha alltså det är helt sjukt.. jobba till 24 i lördags.. sen upp kl 6 o jobba igen igår :P.. och nu är jag uppe igen ska köra till jobb om så 40 minuter.. duschen först..  fast idag jobbar jag bara till 2 iofs.. sen är jag ledig hela veckan + helgen och andra veckan ;D .. OM dom inte ringer in mig =))))) happy! dom får gärna ringa in mig .. mer cash och mer skoj ... jag trivs på mitt jobb.. men igår var det sjukligt jobbigt när man var så trött :( . suck!..


Efter jobb idag så skulle jag följa med fija och titta på bil :)) wiiihoo..

får vi se om dom köper den ;) mohahha..


ikväll kanske vi ska ha tjejkväll hemma hos becky =D hahaha... hoppas * massa skoj och prat.. tihi*



Nä gott folk .. nu ska jag göra vid mig sen dra mig till malmö stad! hehe

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards