Lorentzson

Direktlänk till inlägg 25 maj 2010

R.I.P Gamla Mormor

Av Linda Lorentzson - 25 maj 2010 10:10

hade en riktigt rolig kväll igår,

klockan 19.00 så började vi vår poker tur :)  alla la sin insatts.. och sen börja vi spela =) . det är faktiskt jävligt roligt.. :P .

 

 meen sen när klockan började närma sig 11 tiden så fick jag ett samtal av mamma att gamla mormor nu har gått bort :*( jag fick lite små panik med höll det inombords.. men sen ville jag in där när dom hade gjort vid henne.. så vi stanna pokern o delade upp pengarna.. sen körde vi in där.. Jag, Håkan, Älskling, Natha, Emely..   emely och natha vänta nere vid entrén så gick vi andra tre upp .. jag säger bara .. suuuuck, att se henne ligga där var riktigt jävla jobbigt, men hon var så underbart fin <3  dom hade klätt henne i vitt och blommor låg där på magen, med låg musik.. mamma&André gick ut en stund så jag o bror fick prata med henne själva och det var en sån konstigt känsla.. att sitta där och hålla hennes hand var svårt, för jag insåg DÅ att hon var verkligen borta, för jag sakna hennes andetag och henne blik :( . men som sagt, hon mår bra nu och detta var det bästa som kunde hända henne. hon var gammal och trött... så nu har hon träffat sin man kjell i himlen.. men jag saknar dig.. otroligt mycket.. och jag älskar dig <3 . vila i frid älskade gunhild <3 . vi ska kämpa och klara detta =) <3 !

nu orkar jag inte skriva mer !


Puss, ses imorgon <3

 
 
Ingen bild

Alexandra

25 maj 2010 16:31

Beklaga =(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lorentzson - 11 januari 2017 18:53


Texten talar för sig själv :D!!! Så fucking awsome!!!!!

Av Linda Lorentzson - 9 januari 2017 19:11

Ja då är det nytt år och nyår spenderades med dom bästa i livet :) barn, djur och älskade människor!! Vi var hos becky & Ludde ...

Av Linda Lorentzson - 2 november 2016 23:32

Jodå, denna person har åkt på något långdraget skit .. förkyld & hosta från helvete sen 3 veckor tillbaka .. försvinner fan inte :/.. sen har magen helt kraschat ... (väntar än på denna jävla undersökning )... svensk sjukvård ... Men annars är de...

Av Linda Lorentzson - 4 september 2016 22:16

Japp, nu har man äntligen kommit hem från Spanien & det har vart suuuuuuper härligt att vara i väg och bara njuta & kopplat av... MEN 2-3 dagar innan hemresan så flög man på influensan :( så nu ligger man här hemma med förkylning, feber, hosta, ont i...

Av Linda Lorentzson - 9 juli 2016 03:24

Äntligen är det fredag natt & helgen har börjat för mig kl 21.00 ikväll då jag slutade jobba ;) måste bara säga att jag älskar att få jobba med alla dessa underbara hundar, och att dixie får vara med mig på jobb Varje dag har varit drömmen länge & äv...

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards