Lorentzson

Direktlänk till inlägg 30 augusti 2010

allvarligt

Av Linda Lorentzson - 30 augusti 2010 10:01

godmorgon..helt förtidigt att vakna nu :O ..

men iaf.. tänkte skriva ett rätt långt inlägg inatt men det blev inte av för jag o siz startade en film ist :)).. ligger och funderar om jag ska skriva det nu eller inte ?. .. hmm... 

 

vi kan börja med att igår gjorde vi inte så mycket..  när vi vaknade vid 13 tiden så snacka jag med becky lite och hon och oijni kom på besök.. sen kom jörgen.. alltid lika trevligt att få besök :))) ...  vi gjorde inte allt för mycket.. va på lekplatsen, oijni hjälpte börje med hans bil sålänge vi andra stack och handla.. sen vid 18 så stack vi hem till mormor & morfar för att göra middag :)  blev min berömda tonfisklåda ;) muuuummmaaa...

 

men jag försöker skriva inlägget nu ... hehe...

 

jag kan börja med att jag är trött på folk som ska gå och snacka massa skit om andra och sen när man väl umgås med dom så sittter dom och säger hur glada dom är att ha en som vän? men varför inte bara vara den du är med ALLA? måste man ljuga för att få behålla kompisar? då är det inga bra vänner? ..

 

Sen har vi allt om detta med att när folk gör slut.. dom ber om hjälp och sitter och säger att : jag vill inte tillbaka dit? jag vet hur allting blir igen ? jag måste få komma därifrån ? .. sen när du inte varit där på skit länge så säger du : fatta så bra jag mått dessa veckorna ? och du undra vad fan du gjorde med ditt liv ? jaa jag vet inte? men som sagt... du bad mig om hjälp.. du var glad för att du hade mig kvar som vän eftersom alla andra har stuckit? och EGENTLIGEN har dom gjort rätt? jag gör samma sak nu snart.. trött på detta jävla dattande.. om man vet hur det blir när man går tillbaka till sitt  X så? va fan.. gör ngt åt det då ?? sitt inte där och bara tro ens vänner ska acceptera det ?! hell no! sen sitter du och säger i bilen till mig och alla andra att du ska umgås med oss ofta nu för du ska glömma det andra och för att du mår bäst så! men vad gör du ?? . JOO... TRASKAR TILLBAKA TILL HÅLET!

 

sen har vi den andra typen som var min bästa vän en gång ...

var är den nu? joo helt gone?! .. orkar inte dra heeela den historian.. det enda jag kan säga om det är att FÖRR när man mådde dåligt så kunde man ringa dig dygnet runt för jag behövde hjälp eller var jävligt ledsen?!  och du ringde mig om det var ngt ? .. vi hittade alltid på saker ? .. men var står vi idag? joo på vars en sida tågspåret där tåget går 24/7 ?! tycker det är jävligt synd det blivit såhär ? jag saknar tiden då... ingenting är sig likt.. och visst att vi växer upp ? men man kan väl ändå ha kvar sina vänner? (gamla vänner) ? . täänk lite..man behöver inte sitta inne dygnet runt med sin partner ? det är för fan så man förlorar "vänner" .. aja.. .  nog om det!

 

jag har såå mycket mer jag vill skriva ut om.. men jag orkar inte just nu....det kommer nog mer ikväll eller ingenting alls? får se vad jag pallar :P .. jag tycker inte ngt ska bli sur för detta som står här .. för det är bara sanning som ni själv sagt till M I  G ! .. och jag har bara att säga : FY FAN VAD JAG ÄR TRÖTT PÅ DENNA JÄVLA SKITSNACKEN NU! jag drar mig ifrån detta!!! SES

 




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lorentzson - 11 januari 2017 18:53


Texten talar för sig själv :D!!! Så fucking awsome!!!!!

Av Linda Lorentzson - 9 januari 2017 19:11

Ja då är det nytt år och nyår spenderades med dom bästa i livet :) barn, djur och älskade människor!! Vi var hos becky & Ludde ...

Av Linda Lorentzson - 2 november 2016 23:32

Jodå, denna person har åkt på något långdraget skit .. förkyld & hosta från helvete sen 3 veckor tillbaka .. försvinner fan inte :/.. sen har magen helt kraschat ... (väntar än på denna jävla undersökning )... svensk sjukvård ... Men annars är de...

Av Linda Lorentzson - 4 september 2016 22:16

Japp, nu har man äntligen kommit hem från Spanien & det har vart suuuuuuper härligt att vara i väg och bara njuta & kopplat av... MEN 2-3 dagar innan hemresan så flög man på influensan :( så nu ligger man här hemma med förkylning, feber, hosta, ont i...

Av Linda Lorentzson - 9 juli 2016 03:24

Äntligen är det fredag natt & helgen har börjat för mig kl 21.00 ikväll då jag slutade jobba ;) måste bara säga att jag älskar att få jobba med alla dessa underbara hundar, och att dixie får vara med mig på jobb Varje dag har varit drömmen länge & äv...

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards