Lorentzson

Direktlänk till inlägg 30 augusti 2010

SKÄMT!

Av Linda Lorentzson - 30 augusti 2010 10:31

Det var en gång en gubbe som var ute på en bar.
Då kom det en jättesexig tjej fram till honom och frågade om han ville hänga med henne hem.
Gubben svarade snabbt:
- Ja, det klart!
När de var framme, så gick han in i tjejens rum. På väggen såg han fyra stora hyllor fulla med gosedjur i olika storlekar. Det var lite konstigt att en sådan sexig tjej hade så mycket gosedjur.
När tjejen kom till gubben hade de sex som vilda djur. När de var klara sa tjejen:
- Ta ett gosedjur på nedersta hyllan.

 

 

 

Alla barnen dricker läsk förutom Sten, som dricker fotogen.

 

 

 

 

 

En arbetsgivare tog in fyra personer på anställningsintervju. Han tänkte göra en lite annorlunda intervju så han ställde bara en fråga. Han sa:

- Vad är det snabbaste ni vet?

Den förste tänkte en stund och så svarade han:

- Det måste vara tanken. Plötsligt poppar den upp från ingenstans.

Arbetsgivaren antecknade och vände sig till den andre. Han tänkte också efter innan han svarade:

- Jag tror att en blinkning är det snabbaste som finns. Den är ju över i samma sekund som den den börjar.

Fler anteckningar. Den tredje:

- Jag tror på ljuset. Om man går in i ett mörkt rum och trycker på ljusknappen så badar rummet i ljus samma stund som man trycker.

Arbetsgivaren antecknade och tyckte detta svar var mycket intressant eftersom han också ansåg ljuset var det snabbaste som fanns, men han var ändå tvungen att fråga den fjärde personen om vad han ansåg. Han svarade:

- Diarré.

- Va?

- Jo, häromdagen körde det till mig i magen och jag var tvungen att rusa på toaletten, men jag hann varken tänka, blinka eller tända ljuset innan jag sket ner mig.

 

 

 

 

 

hahahahahahaha! så sjuka saker man hittar :P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lorentzson - 11 januari 2017 18:53


Texten talar för sig själv :D!!! Så fucking awsome!!!!!

Av Linda Lorentzson - 9 januari 2017 19:11

Ja då är det nytt år och nyår spenderades med dom bästa i livet :) barn, djur och älskade människor!! Vi var hos becky & Ludde ...

Av Linda Lorentzson - 2 november 2016 23:32

Jodå, denna person har åkt på något långdraget skit .. förkyld & hosta från helvete sen 3 veckor tillbaka .. försvinner fan inte :/.. sen har magen helt kraschat ... (väntar än på denna jävla undersökning )... svensk sjukvård ... Men annars är de...

Av Linda Lorentzson - 4 september 2016 22:16

Japp, nu har man äntligen kommit hem från Spanien & det har vart suuuuuuper härligt att vara i väg och bara njuta & kopplat av... MEN 2-3 dagar innan hemresan så flög man på influensan :( så nu ligger man här hemma med förkylning, feber, hosta, ont i...

Av Linda Lorentzson - 9 juli 2016 03:24

Äntligen är det fredag natt & helgen har börjat för mig kl 21.00 ikväll då jag slutade jobba ;) måste bara säga att jag älskar att få jobba med alla dessa underbara hundar, och att dixie får vara med mig på jobb Varje dag har varit drömmen länge & äv...

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards