Lorentzson

Alla inlägg under maj 2010

Av Linda Lorentzson - 2 maj 2010 01:48

-Har varit en full rulle hela fredagen & Lördagen   

 

Kan börja med i fredags, då min älskade PAPPSI fyllde 50 år    Grattiiiis grattiiiis !    sen så skulle jag,älskling & Jörgen till ullred på morgonen.. vi skulle köra kl 6 på morgonen    dåå jag&börje fick sovit 3 timmar MAX pga att henke kom hit tordes natt och hade en pratstund med oss :) . så ja klockan tickade iväg.. men vi kom iaf till ullred där vi hitta lite smått&gott :)  kläder och en del saker till lägenheten :) . måste ju tacka min älskade Emely för o passat nikita <3 .   Sen kom hem hem vid 2 -3 tiden :) och då var det dags för att packa uppe det mesta, sen bege sig hem till jörgen för att fixa presenten till pappa som då var en tavla med MASSA foto.. (gamla & Nya bilder) . riktigt fin.. så det tog oss CA 2 timmar... sen åkte vi alla hem till mamma & pappa för gratta honom och han blev faktiskt jäättee glad för presenterna ! fick även ett LJUS av mig som där stod PAPPA och en överfin text på! ..  sen hjälpte vi dom att städa huset och ställa in alla bord + stolar .. när vi var klara med allt det så drog jag&älskling till lund (stadsparken) och träffade Emely, Henke, Bg :) . trevligt trevligt.. full som hon va   ... och sen åkte dom med oss lite överallt xD .. fick även höra en del BRÅK mellan vissa personer.. men höll mig i bakgrunden för inte lönt att blanda i sig ! .. men alla har sin åsikt och jag säger min : jävligt LÖJLIGT var det att sprida ut ngt falskt! men men.. upp till dom!   sen fick vi bråttom till ett kolloni (stavning?) ställe i lund där börjes syster hade blivit slagen av en kille... så där blev då ett jävla liv mellan alla dom .. klart man skyddar sin syser <3 . sen under kvällen så träffa vi Bobby, Viktor & Janna <3 ..  kom hem vid 2 ?

  hmm...

 

Lördagen blev det att vi vakna runt 10 tiden ? BG ringde och väckte oss =| . så han kom hem här med bullar och choklad mjölk   

 GOTT som fan men frukost! ..

sen satt vi här och pratade lite och jag hoppade in i duschen  :) . sen kl 14.00  var det kalas för pappa <3 . massa trevligt folk och goood mat som faaan! .  

Jag&Håkan höll tal för honom    .. nervööst.. men gick väldigt bra och det tyckte alla andra ocksåå.. jag blev nästan ledsen när jag såg hur rörd min pappsi blev under talet :$ . han fick tårar.. men så är det när man har känslor <3 älskar dig pappa.. även om vi alltid har våra bråk så blir vi alltid vänner på ett eller annat sätt :) . han är den bäästa pappan i världen! ..  meen, sen gick klockan mot kvällen, och jag blev upphämtad av bobby,viktor,jerry,mathilda  =)  sen hände det väl inte så mycket ?. bogserade hem en bil, snacka lite.. sen käka max xD . alltid liika gott =) .  och nu är jag hemma och funderar på om jag ska lägga mig eller sitta uppe en liten stund till med Tv&Dator :) *ler* ..    tycker Janna&Bobbys bebis kan komma snart =) =) . håller tummarna .. !

 

 

Imorgon säger älskling att vi ska ut och shoppa  =O ?.. kan ni tänka er att HAN kom med idén att vi skulle det ? :O :O  helt allvarligt :P.. han har nog slagit huvudet när vi var på kalas.. men man tackar aldrig nej till shopping ? (A) . sen ska vi hämta jörgen så han kan komma hit o kolla lite film och käka hemma hos mamma,pappa...  :)  

 

 

 

Till sist ...  nu ska jag lägga ner detta inlägget för jag har inget mer att skriva! Och jag börjar bli lite sömnig i ögonen XD . hoppas alla har haft en underbar helg än så länge ? för min har varit PERFEKT!  :)  ..   vill bara lägga till att jag älskar min MAMMA överallt på denna jord!

over and out ! sköt om er <3 :)

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards