Lorentzson

Alla inlägg under augusti 2010

Av Linda Lorentzson - 13 augusti 2010 00:02

hahaha där blev ni lurade ... ;)  nu kommer man få ÄNNU fler som läser detta inlägget.. för när ni ser att rubriken heter *jag älskar inte dig* så måååste ni bara läsa det för då har det ju hänt något mellan mig och börje :O  shiit.. jaaa hela världen MÅSTE ju veta :p .. men sorry guys..  ;) inget som hänt mellan oss!! mohaha... utan jag hade iiiinget bättre att skriva som rubrik så jaa det blev detta :) ..



Av Linda Lorentzson - 12 augusti 2010 19:24

halloj Yazze.. japp visst är det så.. men vissa folk är verkligen SEGA på att bara inse läget att hallåå? .. vi är vänner och kommer vara hela tiden också ? . inte deras problem.. det är VÅRT om vi nu blir ovänner igen.. folk vill kanske oss väl ? men samtidigt så lär man sig av sina misstag ? so alla andra.. FUCK OF !



Nu sitter man hemma hos Jean mean machine och hon står och lagar TONFISKLÅDA =D yeeeah.. sen får man väl äta litta ;) .. muuums.. favvis rätten..

sen ska vi dra till stp och hem till min kära mor.. hämta min träning LETS GET ZUUMBA :) :) :) . ska bli skoj.. vi hörs sen.. puss




// Lindisch ;)   jag VET att ni älskar mig ;);););;)

Av Linda Lorentzson - 12 augusti 2010 09:34

fick en kommentar av fija innan ang mitt förra blogg inlägg och jag tycker ni ska gå in o läsa det om ni har något ont emot det inlägget.. men sant är det iaf..


och jag kan också säga till dig att jag ber jätte mycket om ursäkt för vad som hände .. visst att vi sa dumma saker.. men vi har ju löst det ? :) . och jag är riktigt glad över att vi är vänner igen.. allt känns RÄTT nu.. innan var det som att det saknades något :/ . samma sak gällde mig.. när jag ville berätta något som hade hänt så ville jag ringa dig.. eller bara gå hem till dig och ringa på o berätta så vi hade kunnat skratta åt det eller bara pratat om det .. men vi kommer nog aldrig ha sånt bråk igen! .. som jag sagt till alla ... blir vi såna ovänner igen så tänker jag defenitivt inte skriva ut en massa skit.. för varför ska alla andra veta om VAD vi bråkar om och allt ? jo ingen? för det är endast för oss själva?! . men men.. vi klarar nog oss igenom resten nu.. och jag tror inte på det folk går och säger att : om ni börjar bråka så tänk på vad fija sa förr.. hon kommer börja snacka skit om dig igen och sprida hitan och ditan.. men om hon nu vill det så låt henne.. för jag tänker inte.. (tror inte fija gör det iheller efter detta som hänt) .. <3 . men hoppas ni fattar någon gång att VI KOMMER ALLTID VARA VÄNNER!!

Av Linda Lorentzson - 12 augusti 2010 01:27

Tjenixen... rubriken har inget med texten att göra idag =)) hade bara ingen idé om vad detta inlägg ska handla om ?

 

  

här är jag helt jävla nyvaken så mobbas ej ;D 

 jag bjuder på den! *ler*

 

 

Idag har man jobbat till kl 12, hade feber idag igen på jobbet.. men jag stod ut.. även fast jag fick gå i tjock jacka där inne =/ . anyway.. hade skoj idag..

Efter jobb drog jag & Viktor till Mobilservice för att låsa upp min iPhone :)) yippii.. så nu är den jailbreakad .. naajs! .. har även nytt nummer så vill ni ha det så får ni kommentera här!!!! ehem.. dåliga är ni på det om jag får säga min mening ?   

 

jag menar.. ni går in och läser blogg för ni tycker det är intressant... men om här skrivs något dumt/mobbat/elakt m.m så vågar ni inte kommentera ?! utan då springer ni runt till alla andra era vänner och drar en "egen slutsats! om VEM det är man skriver om? fast ni egentligen inte vet ett skit ? right ? löjligt.. våga skriva istället en kommentar och stå för vem ni ÄR och inga jävla smeknamn typ : " din " - " Slyna" ? där tar vi in rubriken... ni är FALSKA om ni inte vågar.. !!!

Och sen att hela jävla "gänget" som umgås nu sitter och skriver hur pateiska folk är som blandar sig i andras liv osv osv så sitter dom själv och skriver hur löööjliga andra är och att dom beter sig som 13 eller 14 ? liksom om ni har emot folk som skriver om er och ni klagar på dom SÅ SITT FÖR FAN INTE OCH SKRIV SJÄLV!!! TÄNK ER FÖR INNAN NI SNACKAR FÖR H*LVETE!!!  sen att vi försöker "förstöra" andras förhållande är lite fel ordval tycker jag.... för det ändå som är sagt är väl bara RÅD ?! jag har inte nämnt ett skvatt för någon av er om vad som hänt ?! egentligen ? hmm.. sen vad ni tror på är en helt annan sak????!!!!!! .. ni har försökt förstöra mellan mig & André förr men vi är fortfarande tillsammans och kommer förbli det ocksåå!! .. ni ville skicka massa saker till honom ? so ? . go ahead .. DO IT .. men vi bryr oss faktiskt inte  !? :))) blir bara skoj o läsa allt ni har att säga =)))

 

Iallafall .. efter mobilen så drog jag till burlöv halv 2 och bokade tid till klippning ;)) .. fick en tid halv 3  så det var att bara yra på centert lite :) käkade liitta glass.. stötte på andreas som ni alla kanske kommer ihåg? . han som jobba på Breeze innan som vakt, men nu är han securitas (stavning) på burlöv.. hoppas han jobbar kvar på breeze iaf  :O . men det märker vi ..   

 

 

  

Min nya frisyr :))  love it .. men allt mitt hår är borta ju :/ .. suger lite.. men det kommer vara såååå mycket finare när det växer ut :) .. jag och fija har även gjort en deal.. och det är att vi INTE får färga håret förrens 1 vecka innan hennes student ;) . tror ni hon klarar det ? :P mohahha.. vi har iofs EN gång att färga det nu snart och mitt blir förmodligen imorgon .. swweeet..   Sofie & Jag kommer vara vänner nu framöver sen får ni säga vad ni vill .. men vi har haft vårt bråk som släppte loss rejält den gången.. men liksom på 7 år har vi aldrig bråkat.. men ska ETT stort jävla bråk göra oss ovänner för gott ? njää.. det tycker jag är lite onödigt.. jag kommer föralltid hjälpa henne när det är något .. och om hon så ringer mig 4 -5 på morgon för hon vill något så finns jag där!! om vi så är ovänner smått då så har jag sagt till henne.. : ring mig!!

så ni som inte accepterar det ni kan bara sticka er en tröja och lev med den! för här kan ni inte stoppa i mig några jävla idéer om att  hon sa så mycket dumt om dig och kalla dig trotsallt stp´s slampa osv.. för vi har löst det och pratat om det, och vi tycker båda att det var kanske lite överdrivet?! . men jaa.. så är det.. någongång får man braka loss !! <3 deal with it ... aight?

och även om hennes mamma är sur på mig för det så får hon vara det ? det är fija jag är vän med och ska umgås med.. ingen annan liksom ? min mormor & fija kommer nog aldrig bli vänner igen.. men ska det hindra OSS 2 ? NO WAY!

 

 

tillbaka till mig.. haha.. jag är svin trött idag.. och jag saknar min pappsi :( . han har åkt till karlskrona för han palla inte sitta hemma själv när ingen är där ändå.. så vi kör upp på fredag eftermiddag :)) skojigt..  men nu blir det nock fan bingen med en film.. ni som har mitt nya nummer -;) ring mig vid 10 tiden imorgon o väck mig :)) thnks..  

 

 

Med All Min Kärlek / Liinda!

Av Linda Lorentzson - 10 augusti 2010 10:16

hejsan, vaknade nyss... igår var man med alex fija viktor ramona :))  skojj skojj,.. oj, elle var också med en stund ==) .. sen fick vi ett ryck o följde med i ideén.. och det var att färga håren BRUNT, så nu gjorde vi det och nu sitter man där... tänk mitt hår hade precis blivit BLONT .. men jaja skit samma.. går att färg igen om 1 år ;) . 

 JAG UNDRAR HUR JOBBET KOMMER REAGERA NÄR DOM SER MIG HÄR ! :P hahahhaaha


ska jobba idag kl 12 till 4 blev det :))

skönt.. nu pallar jag inte skriva mer... haaaj!! // Lindisch



     

Av Linda Lorentzson - 9 augusti 2010 15:25

Tjena!! Sitter o skriver ifrån iPhonen så kan bli lite fel stavat :PVet inte vad jag ska säga om allt detta idiot skrivande?! Sen har jag liksom något som stör mig fruktansvärt....... Och jag behöver inte skriva ut det här, för det blir fel "missuppfattningar" som vissa säger!?! Men iaf , har jobbat idag.. Slutade kl 12 :) skönt som fan, fick även en extra tid imorgon från 12 - 4 .. :) happy as hell.. ju fler timmar destu bättre!! Sitter just nu hemma med Alexandra och kollar en jävla SKRÄCKIS där dom har med clowner och det diggar inte alx :P hon har panik för sånna ;D skojigt.. Onsdag är det jubb men vad händer på kvällen? eller efter 12 på dagen :):):) ... Träffa mitt "GAAAAANG" som det heter nu förtiden ;) hahahahahhaa pinsamt!! Lite halv tråkigt att jag jobbar på fredag för annars hade jaaag åkt iväg med pappa på onsdag till Karlskrona. Men blir på fredag <3 .. N

Av Linda Lorentzson - 9 augusti 2010 06:55

allt handlar om feghet. .!  undra vem fan som är trött på vem ? . herregud.. men man inser tillslut :)) du märker det också en dag =)) ..


jobb nu, iofs bara 4 timmar idag :) ledig imorgon.. jobbar onsdag, och fredag också.. samma tid .. 8 - 12 :)) softish.. sen drar jag till karlskrona på fredag eftermiddag...



Skriver mer sen!


Puss / Liiiinda! med stil ;) MOhahhaah

Av Linda Lorentzson - 7 augusti 2010 12:28

kan ni bara droppa allt ni sysslar med ?

 

somnade inatt i viktors bil   .. och vaknade av att jag hörde " LINDA? DET ÄR BRÅÅÅK" . hahahha troodde fan jag skulle dööö.. tänkte : vaa vadå bråk? vad händer? =P liiide trött o helt sne när folk väcker en så bara =)) men skojj hade det varit..  

 

tycker bara att dessa människor har sån jivla DUBBELMORAL .. liksom går och säger en sak.. sen ber dom om RÅD om vad dom ska göra med flickvän/pojkvännen.. så ger man råd.. o dom säger vad dom ska.. sen när personen kommer och fjäskar in sig och liksom : oooh, men jag älskar dig över hela mitt hjärta   bla bla bla OSV .. så kommer dom till svagheten igen! kom då för fan inte o säg att hon/han är dum i huvudet o att du hatar den personen.. för du sitter där själv ju ?       

 

 

 

sen fick jag höra att VI blandar oss i någons förhållande ?   humm.. har inte den blekaste vad dom menar :))  för den enda vi pratat med är Nathalie o patte .. ? hur kom ni andra in i bilden ? . om nu 1 håller på med er och man umgås med dom så måååååste ni bara blanda in alla oss andra.. (juste förlåt, ni drar ju alla över en gräns? )  jaja  what ever.. gör som ni vill. men som ni själv vet.. så innerstinne så har ni sanningen men vägrar inse den!!!!!   ...

 

 

Igår var man och handla kläder till viktor :)) jag och sofie.. och det var sjuuukt ball för vi bad han expiditen ? (stavning) om hjälp och satan vad vi gaaarva för han visste exakt hur vi menade osv.. haha..  nää men det passa han skiiit bra förutom att byxorna ska bytas 1 storlek :)) .. och det ska vi göra idag, sen ska vi tvätta mercan ;)  .. så jaa?  idag vet jag fan ikke vad som händer ? vill såå gärna på bio =/ .. suck & pust ..  jag tycker ni kan höra av er om ni vill seeees :) . alltid redo för hitt po nått ... hahahah!   

 

  

 

// Lindisch ;)

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards