Lorentzson

Alla inlägg under augusti 2010

Av Linda Lorentzson - 6 augusti 2010 06:23

Fijah - hahhaa jaa jag märkte också att det var han xD.. efter jag läste din kommentar du hade fått så fatta jag ::))) ...

 

 nu sitter jag här vid dator och funderar... FAN JAG MÅSTE HA CIGG .. dum som jag är så glömde jag handla det på statoil igår :/ . fast hade ju en anledning till att INTE gå in och handla xD .. right ?  jag kunde fan inte somna inatt.. la mig halv 12 tror jag.. älskling var vaken så det ger svar på en hel del .. fast inget sånt nu :P ..  när jag kolla på kl var den 10 i 12. tänkte för faaan.. jag ska upp snart.. :O . så somnade jag.. sen vakna jag av paaaniiik att jag hade försovit mig =| . så flög verkligen upp ur sängen o ställde mig.. o joo vad var klockan? FUCKING HALV 3 !!!!!! *aaarrgh* tror ni man får damp då?  Jajjjamensan... och sen somnade jag igen.. sen vaknar jag kl 5 .. ännu värre för då är det bara 1 timme tills klockan ringer :( . suck.. sådana nätter är riktigt jobbiga om man ska upp tidigt.. jag hade skitit i vilket om jag var ledig idag ? . men men..

 

och jag har bara en sak att säga till en viss person :

 GROW UP!  look in your eyes and see the truth, your friends / enemies do not lie .. just want your best .. you can even trust the words coming from the mouth is the corks! But You are just STUPID!

 

 

 

såå :) nu ska jag hoppa in i duschen och sen pysa till jobb i 4 timmar  :) najs! . Träffa Viktor, Fijah, Alexandra sen väl :) Och sen kommer älskliiiing hem <3  har fått massa fina kläder av honom =) . love my dress *ler* så vad händer i helgen ? . nothing? kom med förslag så kör vi på det ;)

 

 

 

Puss på gumpen // Lindisch ;)

Av Linda Lorentzson - 5 augusti 2010 11:35

fick en kommentar ifrån "mig" igår ? jag vet inte vem du är men helt rätt..



han fick vad han skulle ha !!  O   M  G    ....



idag är det soft dag för imorgon är det jobb.. så nu ska jag snart dra mig hem till pappsi.. först inom pressbyrån o hämta ut en sak :)) .. hör av er om nii vill komma och ta en cigg eller 2 :) :)) .. Puss

B.M

Av Linda Lorentzson - 3 augusti 2010 13:26

  




Uppdatering eftersom där finns någon som skriver att dom vill veta vad som hänt och lite så ?. men anyway .. var ute häromkvällen med viktor alexandra henke alf åström m.fl .. då där hände en sak och det handlar om att B blev stoppad utan K-kort av polisen ? men varför håller ni på med ert snack om att det var Viktor som ringde snuten för det var INGEN som satt i hans bil !!!?? vi vet vem :) . men ni får tro vad ni vill .. men att försöka sätta dit viktor är bara löjligt för han vet vad han gör ;) . !



Till något annat :) . då är man ledig idag och ska på möte snart :) . kl 15.00 ..

sen får vi se om vi får liv o dom andra xD ..

Av Linda Lorentzson - 1 augusti 2010 10:33

Har spenderat hela lördagen hos föräldrarna.. mysigt!

som jag sa innan så skulle jag på bio med andré igår.. men SOM VANLIGT så kommer han sista timmen och säger : vi skiter i bion, jag pallar inte.. OSV .. trött på det nu.. så någon som vill gå på bio med mig? ? :) i veckan eller nästa helg? send me a text message eller något..

 

idag ska vi laga middag ute och farmor o farfar :) vi ska äta taco.. dom vet inte ens vad det är :O . haha! men men

 

 

hörs sen...pusssen! <3

 

 

 

  

Av Linda Lorentzson - 1 augusti 2010 10:33

Har spenderat hela lördagen hos föräldrarna.. mysigt!

som jag sa innan så skulle jag på bio med andré igår.. men SOM VANLIGT så kommer han sista timmen och säger : vi skiter i bion, jag pallar inte.. OSV .. trött på det nu.. så någon som vill gå på bio med mig? ? :) i veckan eller nästa helg? send me a text message eller något..

 

idag ska vi laga middag ute och farmor o farfar :) vi ska äta taco.. dom vet inte ens vad det är :O . haha! men men

 

 

hörs sen...pusssen! <3

 

 

 

  

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards